Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Butte:superfina inköp ifrån OTT!!Har dem på samma ställe som förra året?Slut imorgon??

• Love Isac

Butte:Superfina inköp på OTT!!Är dem på samma ställe som sist??Sista dagen imorgon?

• Love Isac

Fraktfritt i någon butik med molonyheter??Någon som vet?

• Love Isac
    Duntoffla skrev 2009-11-28 23:21:40 följande:
    Babyshop och Annacill tror jag
    Åh tackar ödmjukast för svar!!=0)Tror inte dem har dem större storlekarna bara...=0(Men jag ska kika!
  • Love Isac
    Tjollabolla skrev 2009-11-29 08:52:58 följande:
    Godmorgon!Vad var det för erbjudande på Wiells? Har kalendertråden kommit igång än?
    40% på nova starbyxor alla utom jeansen!=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-11-29 00:25:43 följande:
    jepp
    Merci!Önskar trevlig första advent...=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-12-02 08:52:37 följande:
    hehe på tal om problem... måste berätta om lillebrors problem. nu när han vaknade imorse så kom han in till mig i sängen. vi gosade en stund men jag märkte att han vände sig lite och var lite sur. jag frågade vad det var, då sa han IRRITERAT och tittade ner på sin snopp "OHHHH snoppen lägg dig ner, jag tycker inte om när du är tjock och fet"
    Hahahaha....vilken goding...=0)
  • Love Isac
    na96gen skrev 2009-12-11 09:24:35 följande:
    hejsanMOLOs vår och höst jacka shoftshell Hur är de i storleken ? någon som vet
    Håller med Buttelina!!Små...Min son på 6 år har annars 128/134 i dem flesta kläder.Jag ha köpt softshelljacka i strlk 140 till honom.
  • Love Isac

Slänger in en liten fråga i denna underbara tråd...=0)Visst brukar man väl få orederbekräftelse direkt till mailen när man beställt ifrån Eleraff??

• Love Isac
    Buttelina skrev 2009-12-11 16:11:58 följande:
    det strular OOOOOFTA!! har du inte fått det så kan det hända att ordern inte gått genom. maila dom
    Tack för svar!!=0)Jag har redan mailat dem men ej fått svar....Irriterande!!!=0(
  • Love Isac

Någon som har koll på hur MAT-annorak vinter är i storlek??

• Love Isac
    Busbellan skrev 2009-12-30 12:02:09 följande:
    August är 112 cm lång och har 116 i sin anorak, den sitter ganska perfekt nu tycker jag
    Tack för svar!Va tror du om en strlk 140 till nästa år?Min Isac är nu 6 år,125 lång,ca 25kg tung.Har nu 128 i molos vinterjacka,den sitter precis,sen 134 i en hm-jacka med växtmån...
  • Love Isac

Love Isac skrev 2009-12-30 12:16:52 följande:

Tack för svar!Va tror du om en strlk 140 till nästa år?Min Isac är nu 6 år,125 lång,ca 25kg tung.Har nu 128 i molos vinterjacka,den sitter precis,sen 134 i en hm-jacka med växtmån...
    Någon annan som är inne nu som vet???Har den i varukorgen hos MPV....=0)
  • Love Isac

söta kråkan skrev 2009-12-30 12:37:08 följande:

Jag har 110 i den till nelly i BT jag tycker den sitter bra med växemån med lite tur kan hon ha den nästa vinter. hon är strax över en meter och vägaer 16 kg har 104/110 i molos överdelar
    Med andra ord är den inte liten i storlek då?Utan kanske t.o.m lite större?
  • Love Isac

söta kråkan skrev 2009-12-30 12:43:09 följande:

jag jag skulle våga på mig och säga större, men inte mycket.  inte så att man kan gå ner en stl än vad man vanligtvis har.
    Tack så mycket för hjälpen!!nu e den beställd...=0)
  • Love Isac

Slänger in en fråga här till proffsen...Gör jag klokt i att vänta med betalning hos MPV tills jag fått en manuell orderbekräftelse??

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    Love Isac skrev 2009-12-30 19:24:11 följande:
    Slänger in en fråga här till proffsen...Gör jag klokt i att vänta med betalning hos MPV tills jag fått en manuell orderbekräftelse??
    Ingen??
  • Love Isac
    Saraia skrev 2010-01-01 20:11:47 följande:
    Hur e miniatures jackor i stl????
    Jag frågade samma sak för ett par dagar sen och fick till svar att dem är ganska normala till något lite stora i storlek!!Jag har beställt en annorak-vinter till min pojke.Tog strlk 140 till nästa vinter.Han är nu 6 år,125 lång(ca),25kg.Han har i år strlk 128 i sin Molojacka,den sitter precis...Hoppas detta kan vara till någon hjälp!=0)
  • Love Isac
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 19:07:05 följande:
    låter bra Måste införskaffa lite amningskläder också (har inga alls) och posta paket så jag får nog ta en snabbis in till stan imorgon. Mateo sover mycket på dagen så en timma med pappa ska han väl klara av...vill inte släpa med honom till butiker...Bytte presbild och ja...aliaset...vad ska jag kalla mig nu?? Känns som jag måste byta...
    Liljan Loppan&Liten??Kanske?Grattis till liten plutt!!=0)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15