Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Är det 30% på¨allt på mpv elle rpå bara nåt?

• Jes sica

Wiiiie nu shoppade jag hummel softshelljacka till Linnea såå fin! Lite stor nu kanske men perfa till våren .-)

• Jes sica
    lillronya skrev 2009-10-09 12:14:37 följande:
    Å så fin hon ska bli!JAg funderar fortfarande.
    Tkr du ska slå till sååå jäkla fin ju!!
  • Jes sica

Hej tjejer! Nåt skojsigt erbjudande nu? Jag är shoppingsugen

• Jes sica

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 15:00:22 följande:

NU har jag fått rätsida på nästan alla mina beställda lurvar Har tagit 110 på alla från babyshop, helt otroligt att min lilla treåring har den storleken på dom  Men men... Då fick jag ju tag i en Rouge åxå *perfa* Det skiljde typ ingenting på en 104 och en 110..Bara LLM som inte svarat ang min beställda bruna... Hoppas den inte är skickad!!!
    Hur många har du beställt egentligen?
  • Jes sica

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 14:46:22 följande:

Tur jag tog 110 på lurvarna!! Sitter ju jättebra trots att hon bara är 95 cm Glasögonen är alltid på... "alla rummen ser nasiga ut mamma"
    Oj är det 110 söta lilla bubblan har på sig? Då måste nog K oxå ha det nu han var 94cm lång på 2,5års kontrollen för nån månad sen.
  • Jes sica

Blir helt knäpp på det här med molostorlekar ju!!

• Jes sica
    saturnina skrev 2009-10-14 15:40:51 följande:
    Maila och fråga så skickar de mått. Jag tycker Molooverallerna är mindre i storlekarna i år. Min minsta fyller 2 i november och hon har 92. Den är bara liiite för stor, men inget som ser bylsigt ut. Kommer vara perfekt hela vintern tror jag.
    Kevvan har en overall som är (tror jag) två år gammal han är 94 lång och den är 80 och sitter perfekt
  • Jes sica

Jes sica skrev 2009-10-14 15:43:18 följande:

Kevvan har en overall som är (tror jag) två år gammal han är 94 lång och den är 80 och sitter perfekt
    molo alltså
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15