• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

har lita småbeslutsångest... kan ej bestämma mig för om jag ska köpa lurv+mössa t två små ettåringar i julklapp... den ena mamman (båda svägerskor) e ngt snål o vet ej om hon uppskattar det som den andra.... men vill så gärna köpa den bruuuna lurven t gossen - så härlig brun färg!

• Saraia
    lillronya skrev 2009-10-20 23:21:13 följande:
    Svårt! Man vill ju att det ska uppskattas...
    å mina barn får kanske ngt fr den familjen för runt 100 lappen max 150... så där får d nog bli ngt billigare klädesplagg....
  • Saraia
    lillronya skrev 2009-10-20 23:29:40 följande:
    Fast det beror på hur mycket presenten uppskattas med. Inte bara hur mycket man får tillbaka.Ett barn i vår bekantskapskrets får oftast danskt av oss medan vi sällan får nåt tillbaka alls.Men mamman blir själaglad för det hon får till tösen och då är det värt det. Nu är det nattadags här.
    jag vet,precis sån e jag med men just denna mamman uppskattar det inte så värst,ej mer än ett hm-plagg....
  • Saraia
    Incommunicado skrev 2009-10-21 15:23:46 följande:
    ingen fin molorea någonstans?
    lite lurvar på matador
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 14:51:27 följande:
    Tack för era svar, då ska jag nog våga testa, o hoppas det hjälper. Har 39,2 i feber just nu o hostar så jag kräks...är så jävla trött men kan inte ligga ner ens en sekund, det känns som hela halsen drar ihop sig o jag får ingen luft. Får panik här snart...mådde jättebra igår förutom lite snuva, detta kom verkligen pang bom!!! 
    oj va jobbigt!! e det svinet som drabbat dig??? fast du som gravid är väl vaccinerad?? min dotter vaknade m hosta idag o har hostat konstant trots ventoline o cocilliana....
  • Saraia

åååå va mkt fint ni köpt på salgen, man blir ju smått avis!!!!!

• Saraia
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 19:19:37 följande:
    Ja jag är vaccinerad.Har lyckats sova nu en stund halvsittande efter jag tog cocillana förut, o tog precis lite till och en kopp med timjanté (fy f*n vad äckligt det var men hoppas det gjorde nytta...). Funderar på om jag ska låna Maias Airomir inatt...Stackars dottern, hoppas hon kryar på sig snabbt o att det inte är svinis! Jag tror jag har åkt på den vanliga influensan eller halsfluss eller nåt sånt. Ska försöka ta mig till vc imorgon. Är lite orolig att skiten ska sätta igång värkar igen....var ju ungefär det som hände med Maia, värkarna startade ordentligt med helt utplånad tapp i v.30 o då hade jag någon infektion i kroppen. Nu är jag i v.29...o när jag hostar får jag djävulska sammandragningar...tur att jag har en tid inbokad sen tidigare till min bm imorgon för kontroll.
    skönt o höra att du e vaccinerad, men fyyyyy för att må så o va gravid. va bra att du ska t BM imorgon men ta dig t ngn dr oxå så du kan får hjälp m hostan!! Hoppas det går över lika fort som det kom!!!
  • Saraia

Ska ge en molo-tröja i present t en 3årig kille; vilken??? dukati gillar jag men hittar den ej t nedsatt pris däremot den som ser stickad ut och pins m rödblå ärmar - e de fina???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15