Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

YoCheri skrev 2009-11-19 18:58:19 följande:
    Söker också bra mössa till orange molooverall. Tösen är för varm för rånarluva. Någon annan som hittat bra mössa som är snygg till?
    jag skulle vilja säga att plastisock mössan med rymd är fin till men har egentligen inte en orange overall att matcha med utan använder den till brun molo lurv med oranga kantband och den passar jättefint till

denna mössan menar jag:

http://www.barnlyan.se/se/articleimage.php?id=5740&image=1882128&fullwidth=0&fullheight=1
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    lillronya skrev 2009-11-20 08:22:43 följande:
    Godmorgon!Idag är jag sååååå trött!E har varit helkass hela natten och behövt inahalera flera gånger....Hur 17 ska jag göra med mitt jobb? Jobbar ju ett dygn from kl 16 i eftermiddag....Är ju bara jag som vet hur det ska medicineras..
    Godmorron

Usch stackars er *kryapåerkramar*

Kan du inte vabba då?? Eller lär din gubbe att medicinera...det kan väl inte vara så svårt??
  • melizza
    lillronya skrev 2009-11-20 09:01:18 följande:
    Pratade med läkaren nu och hon skriver intyg så att jag kan vara hemma hela helgen. Skönt! Blir så orolig ju. Jag kan vaba när han jobbar. Som imorgon. Men inte inatt, då är han hemma. Men det ordnade ju läkaren.Det är inte svårt ATT medicinera. Men man måste veta när och hur mycket och vilken medicin man ska ge. Allt beror på hur andningen låter. Om det är krupp eller astma eller båda samtidigt. Liiite knepigt är det allt.
    vad skönt att det löste sig iaf och att du kan vara hemma....för visst vill man vara det när det är så jobbigt med dem små
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 11:41:20 följande:
    du ska få paket idag
    får jag med det idag tro {#lang_emotions_dreamer}

Men du gumman ta det lugnt...tänk om bäbis kommer nu när du stressar så med alla paket....har du ingen som kan hjälpa dig med det?? Ring iaf tycker jag....
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-11-20 13:25:52 följande:
    Hej flickor!Jag är såååå glaaad idag! Det ringde en söt liten dam från Försäkringskassan i morse och frågade hur det var med mig, hur illa det var och lite annat. Så sjukskrivningen är godkänd och det är sååå jäkla skönt att veta! Snabbt gick det oxå, jag skickade in den för 1½ vecka sen  Är sjukskriven till 15 jan, men hon tyckte gott jag skulle va sjukskriven tills bebisen kom så ont som jag hade så skulle jag inte behöva ta FP innan. Undebara människa! *Tjolla löves Försäkringskassan*  
    Men gud vad skönt att höra....sådana människor är riktigt att dem sitter på ett sånt jobb men ibland finns det stolpskott liksom som bara sitter och gnäller och tycker att man bara utnyttjar systemet....
  • melizza

Gomorron!!

Usch å fy för er stackare med sjukisbarn skickar massa * krya på er kramar * till alla små sjukisar och trötta mammor.

Jag är mest trött efter att ha varit en hel helg på Ullared och shoppat slut på alla pengarna men alla julklappar är klara iaf *pust*

Har molo kommit eller?? vart då i så fall??

• melizza
    lillronya skrev 2009-11-23 09:58:12 följande:
    Godmorgon!!TAckar för kramar! Hittade du mycket roligt på gekås?Jag ska dit den 21 december tänkte jag. Molo har inte kommit, vad jag vet.
    Jag hittade leksaker och några filmer och spel som ska bli julklappar till barnen och sen lite strumpor, trosor och linnen. Men det blir alltid att man kommer ut med så mycket mer än man tänkt sig
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-11-23 20:05:34 följande:
    Det var dig jag vann fina småfolk klänningar av va??? Jag betalade för några timmar sen
    det var nog mig om du vann katter och bambi {#lang_emotions_dreamer}

jag skrev ett mail till dig angående samfrakt och betalning av porto
  • melizza
    Everlonn skrev 2009-11-23 20:12:51 följande:
    Grattis till Greksmurfen och Jes sica!!!
    Säger med GRATTIS tjejer!!! {#lang_emotions_flower}

vad underbart med en liten bäbis
  • melizza

åååå vad jag längtar tills molo kommer....har den inte kommit till danska sajter ännu???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15