ängeln83 skrev 2009-10-30 11:36:26 följande:
IncommunicadoSkönt att Adrian är lite snällare då Jag verkar ha en himlans tur, både Liam och Meja har varit super snälla bebisar, även på nätterna, Meja vaknar 2 ggr på natten och äter men somnar om direkt efteråt. Jag o gubben delar ju upp nätterna så jag känner mej ganska så utvilad faktiskt. Låter som om Liam och Damien är ganska så lika, Liam har varit helt otroligt jobbig denna veckan, trotsar och bråkar om precis allt, o grymt aktiv, han verkar ha myror i brallan. Han skriker om dagis hela tiden så han blir nog glad på måndag när han får gå dit igen.
Det är en omställning även för dem förstås. Damien har gått på dagis för han älskar att vara där så vi har haft lugna förmiddagar hemma och sedan har det varit full rulle.

Smultronhjärta skrev 2009-10-30 11:37:23 följande:
När Max var liten hade vi det superjobbigt med 3 månaders kolik och annat jobbigt så Lova är en dröm i jämförelse. Sen kan jag säga att Max även han, hade en skitjobbig period runt 2 år-helgalen på alla sätt Nu har han lugnat ner sig,aktiviteten har fokuserats på kreativ lek och vi har det riktigt mysigt (jag är övertygad om att Eskimåkids spelat in där)Lovas absoluta favoritunderhållning är pappas stora akvarium studerat från sin babysitter eller som nu när hon halvligger jämte mig och pratar och pratar Annars är babygymet ganska intressant det också
skönt att veta att det går över....

solouniko skrev 2009-10-30 11:43:12 följande:
Aha okej, smart! Jag SKA också nästa gång om jag så ska bila mina 150 mil själv
var bor du?

ängeln83 skrev 2009-10-30 11:37:26 följande:
JAAAAA, det låter ju toppen, för nästa gång SKA jag åka, inga graviditeter eller spädisar då inte
bra, vi får börja planera resan i god tid.