Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

åh salg vad kul!

stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian

Butte - vad tråkigt meed lillebror, hoppas han kryar på sig snabbt!

• Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-10-30 10:58:45 följande:
    Morning flickor.Vad händer här?Jag har det lugnt och skönt hemma idag, sambon och Liam är iväg på äventyr så jag och Meja är själva hemma idag, o sötnosen bara sover o sover
    Även jag är ensam med Adrian, han sover o jag ska arbeta ett par timmar. Jag fnular också på en lite Molobeställning... {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-10-30 09:07:33 följande:
    ingen fara är glad att jag har er allihopa.. o problemet med min man är att han ÄR snäll o gör allt för mej o barnen finna inga fel på honom alls men när känslorna från min sida inte finns kvar är det lite svårt o leva ihop med honom ....jag är "bara" 33 o det känns som om det är lite för "ungt" o leva ihop med ngn man inte känner ngt för .. för att det är bekvämt....
    tuff situation! *kram*
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:17:52 följande:
    Underbar ålder det där Borde försöka få lite gjort men jag hamnar oftast framför datorn ist
    samma här! Damien sov aldrig som liten, skulle amma jämt, var oftast vaken - trött var man konstant. Adrian sov hyfsat inatt men annars
    är han en nattuggla tyvärr, så jag njuter av dagarna.
    solouniko skrev 2009-10-30 11:21:19 följande:
    De är så små och söta era lillfisar Gud vad fort det går, Milla var NYSS pluttig och snart blir hon 8 månader. Snart dags att producera lite så man får köpa minimini molosar igen
    {#lang_emotions_kiss}tack! Ja det är mysigt med små pluttisar, tiden går så fort, det ser man på Damien som är 2, han var ju bebis igår!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 11:23:45 följande:
    Hej flickor!Ängeln och Incom: Vilka snälla små ni har Lova tycker det är säkrast att vara vaken mest hela tiden..annars kan man ju missa något Inatt har jag drömt om Molosalg-jag fick hyra en lastbil för att få med mig mina suits hem
    tror att det var en sanndröm! Ja Adrian är snäll,det är gott efter Damien som var så jobbig som liten - det är han än iof sig, han är aktiv som tusan, sitter aldrig still nuförtiden och tröttar ut både oss o omgivningen. Han har väl en period.... Har Lova något att pilla med? Fixar hon att ligga på filt bredvid mamma vid datorn el måste du underhålla?
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-10-30 11:30:03 följande:
    Hur har ni gjort förresten när ni handlat åt någon på salg? Skickar ni REK då eller som vanligt? Inte så kul om allt kommer bort liksom
    Jag fick mitt med DHL via en specialgjord Traderaauktion - smart!
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:30:50 följande:
    Säääääkert Förresten, hur mkt kostar bodys o suits?OM jag någon gång kommer iväg på en salg så ska jag shoppa snuskigt mkt, jag har ju en del att ta igen för alla missade salgs
    Jag ska ner nästa gång, vi kanske kan åka ihop? Skövde, Jönköping inte så långt ifrån... {#lang_emotions_dreamer} Då ska jag köpa massor från höstens kollektion eftersom jag faktiskt inte shoppat loss nu, dessutom vill jag bara i allmänhet "snusa" molokläder - att äntligen få se härligheten! {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_money_mouth}
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-10-30 11:34:23 följande:
    Nu hänger jag inte med? *trög*
    auktion utan bild, nonsensauktion som köparen kan ta på köp-nu, DHL är billigare på T.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:36:26 följande:
    IncommunicadoSkönt att Adrian är lite snällare då Jag verkar ha en himlans tur, både Liam och Meja har varit super snälla bebisar, även på nätterna, Meja vaknar 2 ggr på natten och äter men somnar om direkt efteråt. Jag o gubben delar ju upp nätterna så jag känner mej ganska så utvilad faktiskt. Låter som om Liam och Damien är ganska så lika, Liam har varit helt otroligt jobbig denna veckan, trotsar och bråkar om precis allt, o grymt aktiv, han verkar ha myror i brallan. Han skriker om dagis hela tiden så han blir nog glad på måndag när han får gå dit igen.
    Det är en omställning även för dem förstås. Damien har gått på dagis för han älskar att vara där så vi har haft lugna förmiddagar hemma och sedan har det varit full rulle.
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 11:37:23 följande:
    När Max var liten hade vi det superjobbigt med 3 månaders kolik och annat jobbigt så Lova är en dröm i jämförelse. Sen kan jag säga att Max även han, hade en skitjobbig period runt 2 år-helgalen på alla sätt Nu har han lugnat ner sig,aktiviteten har fokuserats på kreativ lek och vi har det riktigt mysigt (jag är övertygad om att Eskimåkids spelat in där)Lovas absoluta favoritunderhållning är pappas stora akvarium studerat från sin babysitter eller som nu när hon halvligger jämte mig och pratar och pratar Annars är babygymet ganska intressant det också
    skönt att veta att det går över....
    solouniko skrev 2009-10-30 11:43:12 följande:
    Aha okej, smart! Jag SKA också nästa gång om jag så ska bila mina 150 mil själv
    var bor du?
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:37:26 följande:
    JAAAAA, det låter ju toppen, för nästa gång SKA jag åka, inga graviditeter eller spädisar då inte
    bra, vi får börja planera resan i god tid.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-10-30 14:05:08 följande:
    Håller med, hur fina som helst, o vilken tur att jag fick en flicka så jag kunde köpa dom
    vaddå, min grabb har en sån i 74 - han ska ha babushka till!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15