Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

MejaKiZnic skrev 2009-11-11 21:34:40 följande:
    Såg din overall kommit ut så tråkigt att de måste växa ibland Tycker ni ska lägga ut lite mer Molo på T gärna sköna KÖPNU
    Ja visst är det hemskt ibland att de växer Fiiina overallen! Önskar jag kunde få den att växa till 74 eller 80
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 21:38:46 följande:
    alltså det ÄR Maia på första bilden och Wilgot på den andra
    Jaha men gud, jag trodde det bara var Wilgot! Haha. Då var dem ju TOK lika ju!
  • solouniko
    isako skrev 2009-11-11 21:38:40 följande:
    Hej sötisar!vilka små sötisar till bäbisar i tråden då!!
    Men hej Du är är så himla sällan nu juuu!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-11 21:45:31 följande:
    Jag kanske får prova med det. Hon brukar alltid vila ute i vagnen på dagen, men idag vaknade hon och var så ledsen. Händerna var alldeles iskalla. Då jag tog av henne handskarna var händerna alldeles knallröda. Stackars lilla gumman vad man får dåligt samvete, fast jag trodde att de handskarna var varma. Det är ju inte så kallt ute. -5 eller något sånt.
    Usch man får så dåligt samvete. M var också kall om händer när hon sovit ute häromdagen. Så jag har tyvärr inga att rekommendera Vilken overall blev det till Ella förresten? Regnbågen blev väl för liten?
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 21:45:41 följande:
    Ja alla säger att Maia var så lik F när hon var bebis...o att Wilgot är lik sin pappa...hur kan de då se nästan identiska ut liksom???
    Haha ja, tokigt! Superlika var de ju iallafall
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-11 22:03:57 följande:
    Ja regnbågen blev för liten Just nu har hon en från coop. Jag kan inte bestämma mig alls för vad jag ska köpa. Så jag har bestämt mig för att invänta reorna så får hon den hon har nu några veckor till Fast jag är jättesugen på Molos lila overall. Vad har Milla för overall nu förresten? Jag såg att du hade hennes fina rosa på T.Nu är tvättmaskinen färdig *brb*
    Ibland är det som sagt tråkigt när de växer Den lila är superfin! Nästan bättre än hallonröda. Milla har en POP overall just nu som är från mina kusiner, den är också i 68 men större än molon. Fast den kommer bara räcka ett tag till. Tänkte också hoppas på reorna och ev köpa en polaris i 80, struntar i 74 tror jag. Provade en svart polaris i 80 på asko igår och den var ändå inte farligt stor, då räcker den ju till mars/april eller så länge man nu behöver overall. Men jag inväntar reorna tills vidare.

Hoppas den ser bra ut efter tvätten!
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:33:04 följande:
    v.28+3bör jag kräva ett tillväxt-ul eller kan han verkligen få plats därinne?Eller ja...plats har han ju tydligen inte då lungorna är ihoptryckta, blåsan i storlek av en vindruva o ingen mat får plats....
    Fiiin mage! Sambon kollade just på datorn och blev förvånad när jag sa att du var i vecka 29, han sa att han ser ut så när han ätit palt Men plötsligt kanske det händer och den växer, det gjorde min från en dag till en annan. POFF! Så man vet aldrig Men det är ju skönt med liten mage, så länge lillebror mår bra {#lang_emotions_gravid} Och det gör han ju
  • solouniko

Min moster hade också pytte mage, eller ingen alls rättare sagt. Sara, min kusin, kom ut i vecka 37 tror jag och då visste inte min moster att hon var gravid ens. Hon var 17 och bodde hemma, hade sina vanliga jeans och hade ingen aning att hon hade en liten skit i magen. Låter ju heltokigt i mina öron men så kan det gå

• solouniko
    Morty skrev 2009-11-11 22:51:31 följande:
    Oj!!! Måste blivit helt förvånad när värkarna startade....
    Ja, hon åkte in med magsmärtor (konstigt..) och kom hem med en bebis. Vilken sjuk tanke alltså. Just fyllda 17. Mormor blev liiiite förvånad
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:52:00 följande:
    För mig låter det inte så tokigt mer än att hon kunde missa fosterrörelserna
    Ja, men att helt missa att man är gravid i 37 veckor känns nästan omöjligt i mina öron Som jag spydde och mådde, och alla sparkar och grejer dessutom. Hon måste nog ha levt i lite förnekelse tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15