-
tycker maxen säger pappa på persiska här hemma... för hans papapapa har ändrats i betoningenTasha78 skrev 2009-11-11 15:03:15 följande:serbiska -
Buttelina skrev 2009-11-11 15:03:17 följande:men detta var ett undantag!!! en raritet i nyskick
.. du e för go=)
-
bild =)Helle skrev 2009-11-11 15:43:09 följande:Hej hej! Hur är Molos jr byxor i storlek? Normala el ska man gå ner/upp en storlek? Idag har Gustav på sig fina bilsuiten som Greksmurfen köpte till honom på salgen. Tack Vi fick dagiskorten idag också och de blev såå fina med Katvigs miniappel. Passande nog så var bakgrunden blå också -
tjejer... behöver hjälp.... lägger upp på T just nu å råkade använda mej av samma int när ja la upp en beg body.. med utrop 129kr
.... ingen har ju budat ...givetvis.. men hur gör jag för att minska priset??? eller måste jag vänta ut den... billigare blir det ju om ja låter den gå osäld ä att avsluta den å lägga upp på nytt=S
-
det gick tack så mkt=)...nu har ja lärt mig ngt nytt =)
Morty skrev 2009-11-11 20:18:18 följande:Man kan gå in och ändra på auktionerna innan någon har budat. Man klickar fram själva auktonen och sen står det någonstans långt nere har jag för mig.... Klicka där och du kan ändra vad du vill i annonsen. -
VA SÖTT =)Buttelina skrev 2009-11-11 21:00:56 följande:hmm jaaa 80 hade nog varit bättre... här har lillebror en 74a på sin 6månaders dag
liljan: hmmm74 kan var ett gränsfall... en stor gosse det där... jacob min brorson var på sin 7måån kontroll 7800g ngt å 66 cm lång... han har 68 nu men det börjar bli gränsfall... -
åhhh va trist det är att lägga upp T auktioner
... vill kunna använda mej av prolistern men funkar ju inte med en mac dator
.... får räcka för idag.... få bli mer imorn när ja vågat rena i maxens garderob=P
-
Zvartaliljan skrev 2009-11-11 21:10:12 följande:Nä då lär ju 74 knappt ens räcka över jul Men jaja, Mateo får ju ärva dom sen
.. bra å se det positiva=).....
wee har fått på köp nu, å nga stcken bdade redan ...lite klirr i kassa med flugor i..
-
imorn bär det av till bvc med maxen..... 1års kontroll inkl vaccination... bara å se fram emot en kväll natt med en febrig maxen brukar ligga på 39,5 ungefär efteråt...men nu vet man ju att detbara håller i sig 1-2 dygn iaf =)....
skönt å ha läkarkoll..m axens krupphosta verkar inte ge med sig heller så känns bra att de ska lyssna på han med....
å på fre är det inskolning på dagis
... kommer få seperationsångest juh =S... men men tro det kommer att gå bra... han kommer ju va minst där med ca 4-5månader...
-
åhhhh va irriterad man kan bli då...Milliz skrev 2009-11-11 21:15:45 följande:Gokväll! Vad händer här då? Jag känner mig så irriterad. M hade med sig Elias då han skruvade i bilen, och det var ju jättebra. Elias tycker det är jättekul. Jag missade bara en sak. Han tog på Elias den nya Molooverallen, fast han har flera äldre overaller som han kan ha då de ska skruva. Och nu är det olja på den!!! Jag hoppas verkligen att jag lyckas få bort det men det är väl tveksamt...
......som att slänga pengar i sjön typ... blev den mkt synlig fläckig lr??