Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Plummy skrev 2010-01-01 18:30:50 följande:
    Vart kan man hitta det regnbågsrandiga kortärmade nattlinnet som finns i bt? (molo)
    ajabaja tror jag
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Plummy skrev 2010-01-01 18:42:05 följande:
    Ja Och det var tyvärr pappan som backade..
    men gud vad hemskt
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-01-01 18:49:19 följande:
    Usch vad hemskt!! Påminner mig om sommaren vi låg på Biva, då kom de in med det lilla barnet som blev överkörd av en traktor tror jag det var, från Falkenberg eller Varberg eller nåt sånt.Då inser man vilken tur man har!
    ja fyyy
    jag tänker ibland på mamman som släppte ut sin 2½ åring på deras gård själv (bodde öde och trodde det var riskfritt) så hade flickan ramlat i en vattenpöl, slagit i huvudet och drunknat i den lilla pölen
    Plummy skrev 2010-01-01 18:50:54 följande:
    Verkligen.. det är helt ofattbart det som hänt. Tänker på dem jätteofta! Det är även ett syskon påväg, mamman är höggravid (bf i början av feb) o så har de en son som är 8 år Sorry OT
    så ledsen man blir! man frågar sig HUR det kan hända! jag har alltid full koll på var barnen är när jag kör bil
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-01-01 18:56:24 följande:
    Samma här, det är min värsta skräck att backa på ett barn Är det ungar ute vill jag alltid ha en vuxen utanför bilen som får hålla koll på barnen
    jaa samma här!! vi kör ofta in och ut till vår stuga.. där är en smal gång upp.. jag vägrar köra upp om jag inte pratat med mange och han har full koll på barnen i stugan.
  • Buttelina
    Plummy skrev 2010-01-01 19:00:25 följande:
    Så du har träffat honom? Ja man kan inte i sin vildaste fantasi föreställa sig vad de går igenom nu
    nä fy fanken!! tänk speciellt pappan fy både sorg och skuldkänslor
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-01-01 21:28:16 följande:
    hmmmmvad tror du om lila/grön eller ns lila? Har båda hemma.
    jodå det låter fint var ju lila kantband va??
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-01-01 22:17:22 följande:
    www.mysgrodan.se/shop/här finns 110 men vänta det kanske finns på fler ställen
    fast i och för sig mysgrodan har fraktfritt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15