-
kolla 25% på annorlundasmå!solouniko skrev 2009-10-30 14:14:45 följande:ängeln83 skrev 2009-10-30 14:09:47 följande:Jag har inte set dom irl men då blir jag nog inte besviken iaf Underbart läckra färger ihop. Är sugen på en klänning till Meja men den känns lite väl dyr att köpas i storlek 56Nä, mycket finare IRL Ja det är klart.. Du får invänta lite kalendrar och reor snart då kanske. Jag måste fasen på salg nästa gång, finns massor från nu i höst som jag är kär i. Och mycket hon inte ens har ännu tom! Så det ska bunkras stars då -
det är nog svårt att få bra betalt nu.solouniko skrev 2009-10-31 10:49:36 följande:Hallå i salgstugan! Vad tror ni? Är det för sent nu att sälja lurvoverall på T? -
Hejsan i tråden, allt väl?
ska försöka lägga in lite bilder i BT inte orkat på ett par dar....
-
nej hon säljer flera vad det verkar.malinkaunitz skrev 2009-10-31 12:56:10 följande:Jag vet inte vem det är .. Men den har varit ute hur många ggr som helst.. -
dax för lunch o sen gravvård.
vi ses!
-
Hej tjejer, blir ju ledsen av att läsa här, ni får inte dra igång mina hormoner så!
Folk borde skämmas som vill "normalisera" hela världen efter vad de anser vara ok.
Har tagit härlig höstpromenad med hela familjen + farfar med hund - mysigt!
nu har vi kommit hem o ska vila lite. 
-
ett litet fynd, kunde inte låta bli då den blev billig...

http://www.tradera.com/MOLO-troja-NY--auktion_101155721
-
usch!Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
*kramar om*ja det är inget ovanligt - hoppas det är något sånt!Buttelina skrev 2009-11-01 20:46:19 följande:en kompis till mig.. hennes dotter fick alltid 39-40 grader när hon fick sidotänder och kindtänder så det kan vara det...hoppas han mår bättre snart -
God morgon i tråden!
Har shoppat Småfolk idag:
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=100820376
Angående svininfluensan så dör alltid barn och utsatta i alla influensor. så debatten är lite sned men samtidigt så ska man ändå ta den på allvar förstås.
Hemma är vi lite oroliga efter som vi har en nyfödd och Damien på 2 år på dagis. Det svåra är att skydda de under 3 för de får ju inget vaccin så vi vet inte om vi ska ta vaccin eller ej, bvc undersöker på mij förfrågan om vaccinet i min kropp kan skydda bebis nu via modersmjölk t ex, men hon trodde inte det. det lär ju vara Damien som tar hem influensan.... men jag kan ju inte var aså nojjig att han får vara hemma,man kan ju få influensan via vänner,familj, affären...
-
Glömde skriva orsak till mitt sena "god morgon": Adrian är ju vaken nattetid och har börjat amma oftare så jag har sovit 5 tim i dag fördelat på 3 pass...
jag är rätt trött kan man säga. Make och Damien kommer hem om en timme, då blir det full rulle.
Nu har jag plockat fram stlk 56 i garderoben, snart dags att sälja 50.
oj vad de växer fort men kul att få prova fler kläder.