Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-23 20:17:32 följande:
    ja just hi hi Jag har betalat i alla fall
    skickar det imorgon....packat och klart nu
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

Godmorron!!

Usch vad jag har julångest.....jag får det varje år...hatar julen men försöker inte visa det för barnen men jag verkligen avskyr allt som har med julen att göra. Har väl med min uppväxt att göra så därför hatar jag julen numera. Vill inte gå in på detaljerna.

Julkalendrar är dock roliga men det är ju all shopping för mig

SmillaMilla skrev 2009-11-24 09:55:29 följande:
    Hej i tråden!Jag är också här men mår inte så bra Mått illa i flera dagar o nu är jag svimfärdig. Inget kul det här. Någon av alla sjukorna som är på gång hit tror jag.
    skickar krya på dig kramar!!! hoppas du snart blir bättre
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-11-24 10:15:03 följande:
    OT...Vad köper man åt en modegalen lillasyster i julklapp vars enda önskan är smink/kläder/dylikt....?? Vi systrar lottar alltid om vem som ska handla till vem, o så handlar man något dyrt/mycket till den personen som är från alla tillsammans liksom. Hoppas ni hänger med. Det är för att slippa alla småpresenter. Detta året ska jag handla till lillasyster som är 21år och singel, inget eget boende. Skitsvår o handla till ju....
    kan du inte köpa lite olika presentkort på typ kicks, hm, vero moda eller nåt sånt typ??
  • melizza

Godmorgon!!

Bubblan: så fina bilder på lilla Ida, GRATTIS till stora tjejen i efterskott.

Lilja: Lycka till och hoppas att bäbisen stannar i magen lite till.

Har molo kommit ännu?? I nån dansk sida kanske?? Jag är såååååå nyfiken....

• melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 10:09:48 följande:
    Ska självklart tvätta tokis Ja eller hur.. Tråkigt men lagom Å under 5 går jag INTE Då kommer jag bara hoppa en massa för att garderoben e så trist Tack tjejer!! Blir 5 par av allt och en T runda borde jag hinna med innan flytt åxå *away packar*
    åååå det hade jag aldrig klarat...det är vekligen trist att använda samma hela tiden......när vi är ute med båten i ca en månad så har jag nästan med mig halva Stellas garderob just för att det är så trist med samma för tvätta kan man ju gör i hamnarna men jag vill inte ha samma hela tiden och gubben skäller lika mycket varje gång båten skall packas
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 10:16:52 följande:
    Tack Nä skoj e det INTE  Men jag måste verkligen... Det är kaniner, barn o grejer som allt ska få plats i bilen när vi åker så jag måste verkligen ha liiiite uppe nu bara..
    jag förstår dig självklart.......när flyttar ni??
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 11:46:52 följande:
    Måste tipsa om denna fina:www.tradera.com/Smafolk-troja-med-lejon-strl-...Ett av mina absoluta favoritprint från Småfolk
    sörjer den redan {#lang_emotions_cry} den är världens finaste men för kort i armarna på Stella....
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 12:28:47 följande:
    Dumt dumt dumt- ringde maken och fick tillbaka ett "Nej Linda-vi behöver inte fler lurvar". Enda gången jag tilltalas vid förnamn är när jag har gjort något dumt eller när det är allvar Så nu har jag köpt en jacka istället
    *ASG* där gick hans gräns helt enkelt eller??
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 20:37:28 följande:
    Åh Maia ringde precis för o säga godnatt o grät o ville att mamma skulle komma
    Åååå lilla gumman då......hur länge ska du ligga inne....tills bäbis kommer eller?? Vad jobbigt för er att du måste ligga inne.....skickar massa styrkekramar och hoppas bäbis inte kommer än
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15