Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

melizza skrev 2009-12-09 15:40:14 följande:
    japp!!!
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-09 15:40:14 följande:
    Japp, litet rynk fram...
    *sucka* Jag e såååå hoppingsugen
    melizza skrev 2009-12-09 15:41:40 följande:
    har ringt nu och dem ska vi har telfontid kl 15,50 så dem ringer väl snart upp...hoppas vi slipper åka in och hålla på....gubben är ju inte hemma...han är i Bulgarien på jobb och jag är själv med 3 barn hemma *suck*
    Krya på liten
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-12-09 15:47:31 följande:
    men jag tycker inte den syns så mycket på pusseltröjan.....vi har ju den lila med lila stjärnor i samma modell och på den syns det mer......jag tror att det är för att pussel är så plottrigt och så gömmer det lite rynketTACK
    jo det är sant .. men ... njaä.

*leta hoppingobjekt*
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 15:57:05 följande:
    Jag skickade tillbaka vår för rynket... Såg sååå dumt ut på Milo! tyvärr! Så onödigt
    Ja väldigt onödigt Oliwer börjar bli för stor & grabbig för att ha fööör "unisex" Ser bara ko-ko ut
    Eller som sambon säger - han e för stor för clownkläder nu!!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 16:01:32 följande:
    Håll ut- det kanske kommer objekt i kvällens luckor
    Men jag har inge tålamod ju
    Rodda ihop lite strumps & kalsonger men alltså det finns ju roligare objekt att bränna en trehundring på *hmpf*
    Helle skrev 2009-12-09 16:17:21 följande:
    Goddagens

Shit, vad tiden rinner ifrån mig nu när jag har Philip hemma från dagis hela tiden. Snacka om att man aldrig ska planera något när man har barn.

Jag letar OT förvaring till Gustavs rum. Han har limegrönt på väggarna och det skulle va snyggt med lådor i den färgen. Har någon nåt bra tips?
    Hej!
    Tack för finafina tröjan som kom igår
    Hu rär det med P?
  • Fantastiska Skatt
    Milliz skrev 2009-12-09 21:22:05 följande:
    Ja den var mycket förstor. Och jag är rädd för att nästa vinter är den på gränsen till för liten. Det fanns inte kvar någon i 86 så det går inte att byta. Jag hoppas att jag får göra ett återköp på den, men jag vet inte om man får det då den var på 30% den dagen jag köpte den.. Så typiskt!! Varför kan inte alla overaller i samma storlek vara lika stora? 
    Du har alltid rätt att ångra ditt köp inom 30 dagar när du handlar på nätet. Finns shopar som försöker undkomma det vid rea men se det kan dom inte göra

Hej töser!
    Vet ni, vet ni, vet ni *skattmamman gör stora vågen* Oliwer sover sedan en timme tillbaks!! Plötsligt händer det
  • Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 21:27:46 följande:

Du har alltid rätt att ångra ditt köp inom 30 dagar när du handlar på nätet. Finns shopar som försöker undkomma det vid rea men se det kan dom inte göra Hej töser! Vet ni, vet ni, vet ni *skattmamman gör stora vågen* Oliwer sover sedan en timme tillbaks!! Plötsligt händer det
    hahaha 14 dagar såklart
  • Fantastiska Skatt

Ängeln --- finafina Tågtröjan!! Var strl ok tror du? Jag fick också den idag och nu har den inte provats förvisso men om jag bara ögonmåttar så tror jag det var riktigt tur att jag inte hann byta till större!

• Fantastiska Skatt

Ingen som snubblat in i någon shop med tjusiga Molo fynd? *shoppingsugen*

lillronya skrev 2009-12-09 21:47:05 följande:
    Låter fint Jag surar fortfarande för att jag missade kikkidklänningen idag.
    Vilken? T fynd?
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-09 21:56:58 följande:
    Nä man får ju bara acceptera deras idoler. Mina ungar har gillat babbisarna allihopa. (teletubbies)
    Fyyannamigdå Jag är så glad att vi lyckats tt inte introducera teletubbies än - fast han älskar I drömmarnas trädgård istället, vilket nästan är lika illa , men bara nästan
  • Fantastiska Skatt
    Tejja skrev 2009-12-09 22:00:02 följande:
    Oj vilket jobb det är att gå igenom alla adventskalendrar! *Pust och stön* Tänk, J skulle bara veta vilket heltidsjobb det är att hitta kläder till alla barnen! *Phu*
    Ja men precis, de skulle bara veta
    lillronya skrev 2009-12-09 22:00:03 följande:
    Nä jag funderade lite på småvi:s lucka idag. När jag hade bestämt mej var det ny lucka. Sånt är livet för en velpanna.
    Irriterande Själv sitter jag och snålar på plagg som jag hoppas kommer i luckan, om de väl dyker upp lär de väl vara slut i strl ... *borde slå till på fullpris*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15