Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Ja jag har verkligen gått loss den här gången och köpt massa fint i de små storlekarna, det är så himla roligt.
måste starta igång dagen, trevligt att prata en stund! Vi ses! ![]()
God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår?
När? vilken kanal? Undrar om den går i repris.
Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!
Hej, lagt in lite bilder i BT, cirkusbody och Nanooubyxa på Adrian var kanonfint, helt otippat känns det som, jag var tveksam om cirkus var tillräckligt kul i stlk 56 - så fel man kan ha!
Har fortfarande huvudvärk, gränsar till migrän så jag dricker vansinniga mängder vatten och äter massor. Jag funderar på om det är sömbristen, vätskebrist pga amning el det faktum att jag gått ned snabbt efter förlossningen som är orsak - el alla 3.

qualiteten är ju excellent! Noppar inte, kan tvättas i evighet o ändå se nyskick ut. *totalchockad*