Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-11-02 11:34:49 följande:
    *hoho* vilket bra kort www.tradera.com/T-shirt-Hummel-stl-80-auktion...inte min annons..
    mortillsju skrev 2009-11-02 11:38:50 följande:
    Hej! Vill bara ge dig en eloge för all fina bilder i BT. Jättefin lite gosse ni fått. Och roligt att få klä dem fint och rart!
    Åh - tack! {#lang_emotions_kiss} 

Ja jag har verkligen gått loss den här gången och köpt massa fint i de små storlekarna, det är så himla roligt.
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-11-02 11:43:38 följande:
    Klart! Även de små ska vara fina, visst växer de fort men det är ju knappast en anledning till att inte ha kläder till dem. Så ser ju hela uppväxten ut, man växer ur kläder man haft och gillar. Thats life. Nu tror jag att jag ligger i lä i klädmängd men det mina har är fint....viktigt även för mig. Lilla S kläder får plats i en låda i garderoben
    har man många får man ju tagga ned på mängden förstås. Nu ångrar jag att jag sålde alla Damiens kläder men de finansierade nya köp och inte visste man när och om man skuolle få barn igen - och vilket kön. Håller med dig att det inte är en orsak att inte köpa bara för att de växer snabbt, man vill ha dem fina ändå de små. Konstigt argument som mång kör med, särskilt de som ogillar att man köper dyrt.
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 11:46:46 följande:
    ja jag sitter o väntar på att modellen skall vakna. Jag är redo med kameran
    haha, så känner man sig ibland när man tagit på dem fina kläder. Man är redo, men modellerna är inte alltid samarbetsvilliga.
  • Damien och Adrian

måste starta igång dagen, trevligt att prata en stund! Vi ses!

• Damien och Adrian
    Everlonn skrev 2009-11-02 13:27:40 följande:
    Min favvis är när Bus gungarTidningen kommer i butik den 5/11, prenumerarar så då kom den lite tidigare
    jättefint! gillar också bilden där han kastar lillsyran!

Mortillsju: söta barn i molojackor - det är inte bara vi som fått starta med vinterkläderna då.

Såg Max i BT Smultron, har ni fortfarande höst? S¨åg att du fåt tag på en holdenjacka, de ör så fina,hoppas roligare färger än i år kommer nästa år...

Liljan - Katvignostalgi, sååå fint!

Tjolla-  underbar han är i den molotröjan, den är kanonfin!
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-11-02 13:44:05 följande:
    jättefint! gillar också bilden där han kastar lillsyran!Mortillsju: söta barn i molojackor - det är inte bara vi som fått starta med vinterkläderna då. Såg Max i BT Smultron, har ni fortfarande höst? S¨åg att du fåt tag på en holdenjacka, de ör så fina,hoppas roligare färger än i år kommer nästa år...Liljan - Katvignostalgi, sååå fint!Tjolla-  underbar han är i den molotröjan, den är kanonfin!
    såg också flera fina tjejer i Småfolk och julkläder bl a, men sonen kommer nu så jag hinner inte mer!
  • Damien och Adrian

God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår? När? vilken kanal? Undrar om den går i repris.

Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!

• Damien och Adrian

Hej, lagt in lite bilder i BT, cirkusbody och Nanooubyxa på Adrian var kanonfint, helt otippat känns det som, jag var tveksam om cirkus var tillräckligt kul i stlk 56 - så fel man kan ha!

Har fortfarande huvudvärk, gränsar till migrän så jag dricker vansinniga mängder vatten och äter massor. Jag funderar på om det är sömbristen, vätskebrist pga amning el det faktum att jag gått ned snabbt efter förlossningen som är orsak - el alla 3.

• Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-11-03 11:04:09 följande:
    Jättefina bilder på sötisarna!!Jag hopas migränen klingar av. Det är ju rätt stressande med en ny familjemedlem (om än ljuvligt!!) till det sömnbrist, vätskebrist...ja du inte så konstigt med migrän kanske??
    Tack! {#lang_emotions_kiss}

nä kanske inte så konstigt när man tänker efter!

Nu ska jag lämna datorn och låta ögonen vila, det bidrar till migränen. Vi ses senare om jag mår bättre!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 13:29:08 följande:
    hihi-småroligt alias på denna säljaren www.tradera.com/Molo-s-fina-stjarnbyxa-strl-6...
    Det var ju mitt alias ju! Det jag hade när vi hade en mailtråd.

Jag roas alltid av säljare som skriver att tvätten snabbt påverkar molokläderna, det är ju precis tvärtom - om man bortser från de med riktigt mörk botten. Jag tycker inte det märks att de tvättats alls på många tvättar.

Jag misstänker   - rätta mig om jag har fel - att det är säljaren som använt plagget mer än vad de säger snarare.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 13:51:03 följande:
    Alltså om man ser till kvalité så kan jag ju inte påstå att Molos är lika bra som priset är högt om man säger så Men å andra sidan så måste det i Traderavärlden krylla av människor som inte kan tvätta Listan är komplett inför imorgon så att jag kan printa ut den
    eeeeeeeh, vad säger du???? {#lang_emotions_surprised} qualiteten är ju excellent! Noppar inte, kan tvättas i evighet o ändå se nyskick ut. *totalchockad*

Jodå, listan är komplett, jag har ju redan allt inte sant? Men vad lockad man är att göra storköp igen! Nästa vår, då!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15