LJ2 skrev 2009-11-08 12:54:42 följande:
jag tror jag var trött igår / inatt...full fart sen 03.30 ju o så köra, salg, knappt äta, köra, o sen lägga sig 01 typ.. vaknade 7.00 av sonen men sambon fick gå upp o hjälpa han på toan o ge välling.. sen 8.30 av lillan, o knuffade på sambon igen.. o sen vaknade jag 10.23 !!!! oj då... aningen trött kanske... nu e ja pigg, pigg, pigg.. o ska packa tradaera paket.. sen fota..! måste lägga på paket idag ju, hann inte i fre o igår..! sen bara fota mina fiiina fynd.. o fynd åt andra.. o lägga in.. fick fiina kommentarer av barnen
iaf.. "*skrik* ahh mamma, e det min? va fiiin den va! få jag plovva?" av sonen med hans softshell jacka.. o kolla mamma, eldar.. om draken på dino (som jag hittade efter massor av letande flera ggr, o att andra letade massor... sen.. i fel hylla låg en ynka liten t-shirt..!!! lillan fick se sin kattröja o sa bara "tsse, tsse.. tsse.. o pekade o såånt smile.. sen mmm o plutade med munnen o pussade tröjan.. sen slet hon den ur handen o kramade den.. tänk va bra att jag letade o letade o letade efter katter.. hittade ju en sån underbar kattklänning med... o den satt hon o klappade..
Visst är det kul då man ser att barnen tycker om det man har köpt?

Elias har börjat protestera mot vissa kläder och vissa tycker han är jättefina. Häromdagen så han till sin mormor: "Titta Elias ha fin overall"