Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Damien och Adrian skrev 2009-11-12 13:54:01 följande:

länk till det nu talar om? *nyfiken*
    www.buildabear.dk/Default.aspx
  • Tasha78

va skoj alla verkar vara sålda i dessa nallar alla som redan har dom och kläder borde ta lite bilder när nallen poserar i de olika kläderna och lägga ut i bt

• Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-12 15:54:07 följande:

hur tusan ska man kunna köpa ett renoveringsobjekt om banken bara lånar ut 90% av köpeskillingen? *grrrrrr* vi har lånelöfte på 2,4 milj och huset kostar 1,6 men behövs renoveras (nytt kök, badrum och dränering). Banken vill då bara ge oss 1,4 milj ca. det finns ju gott om utrymme! hur har ni andra gjort???
    Ta en annan bank
  • Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-12 15:57:41 följande:

jag har lånelöfte hos 5 banker och får samma svar av alla. Förslag på en bättre bank? De föreslår att vi renoverar för egna pengar och sedan uppvärderar husets värde och kan få lägga in det delvis då i lånet. De KANSKE lägger in det. Men varifrån får man 400 000 kr att renovera av egna pengar? Jag sitter ju inte på sådana summor direkt...
    oj vet inte men hoppas det löser sig
  • Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-12 16:07:55 följande:

tack.   det lutar åt att vi får hoppa över huset och ta ett färdigrenoverat. Tycker det verkar löjligt, vi har ju täckning för pengarna i våra inkomster och lånelöfte.
    ja fast det låter ju också dumt när ni verkligen tycker om detta hus, vårt var helt färdigrenoverat så jag kan inte hjälpa dig alls men man tycker att det ändå borde fungera och göra så som ni vill, har du provat de olika internetbankerna som finns också
  • Tasha78

hos oss går dom vist åldersmässigt på måndag är det 30åringarnas tur

• Tasha78

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-12 21:15:35 följande:

Var bara Tara som kom åt datorn hon skrev tydligen "var är dockans strumpor ?"
    va gulligt hittade hon dom
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-12 21:19:16 följande:
    Nä verkligen inte, nu hör jag hur hon låter "mamama" hela tiden. Lilla gumman. Men hon är mätt och belåten så det är ju inte synd om henne iallafall, hon är bara jäääkligt mammig Det är bara bita ihop, för både mig och henne! Haha. Och pappa såklart.. Hoppas hon somnar snart för det är liiiite jobbigt att höra faktiskt.
    tänk va olika det är min är så extremt pappig
  • Tasha78

Jag ammar min till sömn vist det kanske är helt fel men just nu fungerar det och hon kommer nog sluta någon gång för man ser ju ändå inga 15åringar som ammas till sömns

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15