Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Go kväll!

Nu har jag bakat kladdkaka i nya ugnen, mums va god den blev {#lang_emotions_tongue_out}

Vad gäller arbetsfördelningen i hemmet så meddelade mannen just att "det där kan nog bli lite svårt att genomföra"

Så det jobbet jag skulle söka i veckan ska jag alltså INTE söka

Får se om det finns -nåt- jobb som passar den mannens arbetstider {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-17 21:01:23 följande:
    klart jag tar kort den just nu e det inte då fint.. =)) 2 vita längder, o 2 väggar ljusgrå =)) men snart så =) www.svenskabarnrum.se/popup_image.php?pID=182...den blev det till slut.. han fick välja själv.. =)
    Men nej vilken häftig!!! Den skulle Bubblis äääääälska
  • RååSa BuBBlan

I morgon ska Bubblis och Mamman på Bio med kompisar för första gången, får se hur det går {#lang_emotions_dreamer} Vi ska se Laban filmen

• RååSa BuBBlan

Lillronya---- KALAS SNYGGT KAKEL!!!  Åååå så fint ni får det {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-10-17 21:23:05 följande:
    Åhhh vad jag blev sugen på kladdkaka..... Det är inte lätt att vara Bubbelmannen i dagens läge. Klart det växer jobb på träd med arbetstid 10-14...- I N T E!!!
    Önskar jag kunde bjuda på en bit

Ja men guuud ja!! Såna finns det ju massor av        

NOT!!

Får se vad sjutton det blir av de här med jobbande
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 21:23:33 följande:
    Haha .. visste nästan att han skulle komma och säga något
    Ja, han höll tyst länge dock

Men nu sa jag att jag söker de där jobbet, det blir väl kanonbra då jag slutar kl 15..

Toppen så jag kan hämta Ida tidigt på eftermiddan...

"jo men, nä men, det är nog lite dum morgontid på just de där jobbet" viskade han ur sig
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-10-17 21:29:37 följande:
    *skrattar lite ironiskt åt Bubblismannen*
    Ha ha ha    Sitter och småler lite jag åxå
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-17 21:30:17 följande:
    Å vad det låter mysigt! Tack!!!Lite skillnad från innan va?
    Ja jag hoppas dom små inte tycker de e läskigt bara.. E ju lite mörkt där inne och rätt högt ljud.. Vi får se hur de går

Ja snacka om skillnad!!   *urfint*
    LJ2 skrev 2009-10-17 21:30:48 följande:
    jag jobbar med 6-15 sen.. mån-fre.. o tänka sig.. min sambo får lämna 2 barn på dagis 4 dagar i veckan, o va hemma med dom på fredagar!! (iofs kl 9 mån o tor, o kl 11 tis o ons) o jag hämtar.. =)) tycker du ska söka jobbet iaf.. =)) *e det hos oss kanske?? *
    Det här är åxå 6-15 å jag tycker det är kanontider!! Dessutom ligger det nära oss så jag har kort bit dit och behöver ingen bil, men men... Nu funkade ju inte det
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 21:31:36 följande:
    Haha .. försök hitta något jobb nu med bra arbetstider.. Man får nästan välja mellan tidigt på morgonen eller hur sent som helst på kvällarna.. Och vem vill hämta barnen kl 5-6 varje kväll på dagis? ALDRIG skulle jag gjort det :)
    Ja där är jag stenhård!! Ida ska inte vara sent på dagis!! Jag vill inte se henne en timme innan hon somnar liksom *vägrar* Så då är vi på mornarna som inte funkar de heller {#lang_emotions_dreamer}  Ska hitta ett jobb mellan idealiska 9-15.. Får se om det finns nåt..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15