Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Louise84 skrev 2009-11-09 20:59:16 följande:
    får jag kika på din sida??
    Ok, släpper in!
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    melizza skrev 2009-11-09 21:01:40 följande:
    japp det gjorde det
    Tack!!
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-09 20:58:34 följande:
    nä.. hann nog inte läsa det..skönt att han gillade dom, o vilken go unge du verkar ha!! haha.. hmm.. får inboxa dig.. frakt i sånt o hur vi gör
    Vilka storlekar är de 3 suitsen i du köpte?
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-09 21:10:36 följande:
    skid 86, de andra 92.. *tror jag köpte 80 o 86 i våras?*gick efter de andra stl du skrev
    Ska bli kul att se, har aldrig haft pärlplattorna eller skidflickorna förut.
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-09 21:21:42 följande:
    jag trodde pärlor skulle bli för mycket i suit.. så skulle absolut inte ha en sån.. men,, ja.. den e ju fin o med en kjol i enfärgat eller klänning så blir det bra den mörka jeans stars klänningen tex tror jag e fin på ihop.. den e jag nog mest nöjd över.. såååå fin.!
    Jag gillar suits nu när hon har overall när man går ut, himla smidigt.
    Och eftersom hon vägrar täcka på natten så sover hon i en del suits också.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-09 22:11:20 följande:
    Nä Skulle vilja he en knapptröja.... TAck Godkväll!Såg på facebook att skatten är hemma igen. Vet inget mer..
    Men det var ju nån här i tråden som råkat köpa dubbelt av en sån knapptröja i beads....kolla med den då.
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:14:32 följande:
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:20:29 följande:
    Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom.Hon håller på med massa undersökningar och skulle röntgas. Röntgen gör tydligen att hon svimmar. Hon hälsar i alla fall till alla pölsekärringar. Haha...ni är ju inte kloka. Är han sugen på en till?
    Hmmmm stackars bubblis mamma!!
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-09 22:29:55 följande:
    Jo wilma hade ju gjort det. Men alltså dinotajtsen är väl inga tajts egentligen? Det är väl bara raka byxor utan mudd? Rätta mej om jag har fel...
    JA, i stl. 104. Du får ligga på flirt sidan
  • ChokladMoshin
    Flock skrev 2009-11-09 22:26:28 följande:
    Duntoffla: Vad menade du med detta " Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom" Jag hängde nog inte riktigt med där
    Ligger man inne på sjukhus för blodpropp i huvudet kanske det är liiiite andra tankar på famlij etc. som snurrar runt mer än shopping kanske. Det var nog så hon menade.
    Ursäkta jag lägger mig i!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15