Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-31 10:27:57 följande:
    Ronya, denna menar jag. Undrar om den är lätt att få tag på, den är nog read på de flesta ställenwww.hippokids.se/
    brazil blue?
    Hmm jag får leta.
    Är det nån som snubblar över en så hojta. MED luva i ... ja vad ska hon ha? 98?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-31 10:28:43 följande:
    Här verkar den finnas i alla storlekarwww.oki-doki.se/
    Finns den med luva?
    Smultronhjärta skrev 2009-12-31 10:28:55 följande:
    Japp- stämmer bra Nu är det enkelknäppning men å andra sidan så insåg Pop det bra med att även göra skaloveraller till stora barn!De ska finnas i butik nu tror jag- jag ska själv spana på lördag
    Då rapporterar du stl sen då?
    JAg lär inte hinna till nån butik på länge...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-31 10:38:22 följande:
    Ingen aning om den finns med luva, jag köper ju alltid utan luva
    Och jag köper alltid med. Får nog leta lite, den var fin!
    Flock skrev 2009-12-31 10:40:52 följande:
    God morgon.. KÄnns inte som vi vaknar här idag!Pratar ni skaloveraller idag!! DEn gröna blev jag helkär i!! Tror nog att vi oxå behöver byta vår 92 till större i vår. Dessa overaller ärnog ett av de bästa köp jag har gjort!Fy, vad det är svårt med stl hela tiden.. 98 eller 104??Vilken mössa ska ni använda till äppelgrön overall???
    Hej!
    Ja tänkte på dej när jag såg den. Jag är lika kär i den rosa.
    Usch jag får kanske köpa en till E med då? Han kanske växer ur 92an. Men INTE en grön här.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-31 10:51:19 följande:
    Skönt, att vi slipper slåss om de overallerna   Den rosa var helt underbar men kanske inte på min godisburk...
    Ja precis! Men såg nu att det bara finns röd och marin med. Då får han ju ha mrin för tredje gången. Kunde väl vara svart iaf. Eller turkos.
    Aja den vara väl ett tag till iaf.
    Njä godis han får nog ha grön, han.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-31 10:52:28 följande:
    Hej flickor!Hoppas ni kan hjälpa mig, det kan ni ju alltid!Ska baka kladdkaka tills ikväll och det kommer en gäst som inte tål gluten. Har ett mjöl som heter Finax mjölmix som ska vara glutenfritt men fick slänga hela kakan då det blev helt rinnande med det. Blir vansinng snart! Känner inte denna människan, en kompis som har bjödit med henne så jag blir lite smått galen på detta!
    Mitt råd när du inte är van och inte känner människan är att du gör det du tänkt dej till er andra och köper nåt färdigt i butik till den allergiska gästen.
    Jag tycker alltid att det är tryggare för man blir lite kontrollfreak. Eller jag är det iaf.
    Det är så lätt att göra fel när man är ovan...
    Jag menar hade du känt männinskan kunde du ju frågat exakt om alla ingredienser.
  • lillronya

Förresten, flock: Om han ska ha den gröna skalisen måste han ju ha den nya mörkblå lurven med gröna kanter tilll ju.

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-31 10:57:05 följande:
    Gahh det var smart! Glass o kolasås har vi ju hemma! TACK! Grejen är att jag fick inte veta detta förrän efter vi hade handlat igår så jag var lite smått vansinng då.. I vår lilla by affär har dom inte sådana här finesser och jag orkar verkligen inte köra 2 mil för att handla IGEN!
    Vad taskigt att inte säga det tidigare.
    Glass blir toppen ju!
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-31 10:58:07 följande:
    Tyckte alla färgerna var fina men tycker oxå att man har tröttnat på marin nu..VI skulle kanske ta oss i kragen o åka till KOsta?? Fast de finns kanske inte där ännu..
    Jag har inte råd med kosta än. Men håller span om greksmurfen ska dit. Hon skulle kolla efter dem där.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-31 11:01:39 följande:
    Hmm, vilken är det??Tänkte annars på den gröna med turkosa kanter men det blir kanske för mycket grön...
    Den fina som smultron har köpt till Max.
    Flock skrev 2009-12-31 11:03:56 följande:
    Jag måste Tradera lite först oxå.. Om jag inte blir för hajalös, vill säga..
    Du om jag hade haft pengarna hade jag kört och köpt den NU!
    Får bli tradera här med.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-31 11:06:21 följande:
    Jag är lite smått irriterad över att den gröna färgen inte verkar finnas i jacka August hade varit jättefin i den och med just den mörkblå lurven under
    Ja du har den med ju! Har du en bild att kasta in här?
    Finns den inte i jacka?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15