Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-16 16:02:19 följande:
    Jo iofs gör den det. Men jag tror inte de har haft märket jättelänge. Bara några månader. Jag kan sticka inom innan jag kör hem. Var där på lunchen och jag är säker på att de hade klänningen som du länkade till. Vilken storlek?
    98 (92 om det finns)

Men de stod med på fransas hemsida som återföräljare så jag är 99% säker på att jag ringt dom, men visst det var nån som inte svarade osv så du får gärna kika

Många hade denna klänningen inne:

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=3164&qProductColorId=80&qNavigation=left_menu_girl_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=822&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=84&qvirtualClass=&language_id=1&gender=4&qSiteId=1

Så det kan ju vara den du sett?
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 16:06:25 följande:
    Everlonn: Kollade deras återförsäljare och Fifi & Charlie fanns inte med. Så det finns hopp!!! Ska jag köpa den i så fall?? Men jag behöver veta storlek.
    I höllviken? För den fanns med
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 16:13:22 följande:
    Ja den hade de också..... men jag tror den andra hängde på andra sidan av ställninge. Men som sagt, jag går in och kikar så vet vi säkert.
    Morty skrev 2009-11-16 16:12:14 följande:
    'Skumt när jag gick in och kollade så stod det bara Smile. Hmmm äh, jag går inom och kollar iaf.
    Verkligen skumt för jag ser ingen smile

Jaaa, snälla kika!! Och köp den om den finns!! Måste ha den innan fredag i så fall nämligen{#lang_emotions_sealed}

Gulligt av dig!!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-11-16 16:02:59 följande:
    Vad fin!!Trist att du inte hittar den nånstans...
    Visst är den underbar! Synd att den är så svårfångad bara...
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 16:42:18 följande:
    Åh Everlonn kan inte du och Bus följa med  hit när Liljan o Maia ska hit? Hade vatt kul Johanna med om hon vill såklart!
    När? För om Liljan slänger in extrastol så går det säkert
    Hmm Johanna har förmodligen svinis Hon får reda på det på onsdag, och är rätt sjuk..Så hon får ursäkta men just nu vill jag inte träffa henne {#lang_emotions_tongue_out} 
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 17:56:05 följande:
    30 PROCENT VAAAAR? Idag e jag Piggelin  Hopping suget är åter och jag kallar mig typ frisk
    Så glad att "se" dig Sååå konstigt att läsa om att du blivit dålig, blir ju helt surrealistiskt när man precis pratat med dig irl ju!

Skönt att du känner dig frisk!!
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 17:56:05 följande:
    30 PROCENT VAAAAR? Idag e jag Piggelin  Hopping suget är åter och jag kallar mig typ frisk
    Duuu, nu slutar vi röka va?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 18:35:49 följande:
    Hahaha... nu såg jag. Glömde och klicka på Fransa Kids. De hade den i storlek 92 (24 månader) De hade aldrig haft den i större. Jag blev lite stressad där och kom inte ihåg vad du skrev om storlek 92..... men är det så att du vill ha den så köper jag den imorgon och skickar pronto.Gud vad storlek 92 är pyttigt. Moa har 128 så då är ju allt pyttigt iofs.
    Jaaa, 92 blir jättebra!!! Har de webbutik? *förvirrad* Hur vet du att de hade den i 92 annars? Konstigt att Nelly bara har den i större? Mycket mysko

Men får jag min klänning så blir jag såååå lycklig!!!{#lang_emotions_sunny} Tack tack tack
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-11-16 18:11:09 följande:
    Vad duktig du är
    Heeeej!! Var har du hållit hus?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15