Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-03 13:55:17 följande:
    www.tradera.com/NYa-leggins-tights-MOLO-stl-1...kunde inte låta bli
    nice!
    Busbellan skrev 2009-11-03 13:55:17 följande:
    Ja, nu ska vi tvinga i henne det där underbara kåvepeninet igen, 3 gånger/dag
    stackare!!!!

nu ska jag ut med Adrian, jag behöver luft - hoppas min migrän släpper,det går upp o ner. At sitta vid datorn gör det värre, men vad ska jag annars göra.
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian

god morgon - samma här! fast min lista var så specifik med mest gammalt så det blir nog inte mycket.

Jag tror migränen är borta idag även om det känns lite tungt i huvudet.{#lang_emotions_dreamer} Ska vara noga med att äta på bestämda tider så får jag se om det hjälper. Jag ahr nästan gått ned alla gravidkilon redan så det kanke är därför, kroppen saknar energi. *teori nr 4 de senaste dagarna*

• Damien och Adrian
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-04 09:01:26 följande:
    Låter som en bra ide....jag fick också en jäkla huvud värk med Båda mina då jag ammade mest för jag glömde äta mitt i allt stress och då dalade socker nivån & då fick jag ont i huvudet direkt och blev sådär härligt illamående
    ok, ja, det är det jag tror det beror på!
    Lantani skrev 2009-11-04 09:04:22 följande:
    hehe Jag har inte direkt sagt vad jag vill ha, jo jag har sagt vad för saker, men inte alls vilket print och så. Litar på hennes omdömme
    Jag ahr ju redan alla moloplagg som finns i princip... *mologalen* Vårens kläder har jag redan köpt det mesta av så jag hoppas på några gamla godbitar i någon stlk jag inte har.... {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian
    Lantani skrev 2009-11-04 09:04:22 följande:
    hehe Jag har inte direkt sagt vad jag vill ha, jo jag har sagt vad för saker, men inte alls vilket print och så. Litar på hennes omdömme
    men det är spännande att göra som du, det gjorde jag i våras och fick massa häftiga plagg!
  • Damien och Adrian

Här är mina plagg från vårens salg  - lite att frossa i innan alla bilder från dagens shopping hinner komma.

• Damien och Adrian
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-04 10:04:22 följande:
    åååå sova nu blev jag avis...och super fina bilder i BT mååååånga timmars väntan kvar hur ska vi orka
    tack! {#lang_emotions_kiss}

ja, ma får sova när man kan, nattetid blir det max 5 tim fördelat på 2-3 pass, INTE kul.  
    melizza skrev 2009-11-04 10:06:21 följande:
    många långa timmar att vänta.....jag vill mest se vad som finns där....ska ju dit på lördag tror det blir många dalmatinisar
    om de inte sålt slut i våras? Fast de har nog sytt upp mer...
    Lantani skrev 2009-11-04 10:29:19 följande:
    åhh vilka underbara kläder
    ja, det är så många av de gamla printen  - kor, cuba m.m som jag är tokig i - nästa storlek DÅ ska grabben ha kossor på sig! *längtar* Ha har 56 nu och kossorna är i stlk 62.
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-11-04 11:13:39 följande:
    jag hoppas kunna hitta några sådana fina gamla godingar som kossor, bambi, lamm, kaniner, uttrar och änglar men tror inte det finns lika mycket i dem storlekar jag vill ha 110-116-122
    nej de gamla finns nästan enbart i stlk 56-68.
    Duntoffla skrev 2009-11-04 11:22:51 följande:
    Skönt med sovmorgon och mysigt med bebisfika Jag är hemma efter gårdagens huvudvärk och illamående. Känner mig slut i kroppenFick precis mail från Hanazacka om rea.
    hur stor rea o på vad?

Hej förresten kul å se dig! Jag ahr också haft migrän...
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-11-04 11:22:54 följande:
    Ojaaa, fast inatt vaknade hon bara 1 gång så jag känner mej riktigt utvilad idag. Nej alltså vi har ju haft en massa besök men vi är ett gäng som fått barn nu i oktober som ska träffas varje torsdag, ska bli så mysigt att se alla bebisar.
    kul! I skövde är det svårt att få till träffar, det kanske är för litet, om någon ställer in blir det inte att någon kommer kanske. Vi har inga naturliga träffpunkter med föräldraträffar heller som vi hade i Falköping. Fast där var mitt problem att alla mammor var väldigt unga och jag lastgammal. Inget alls gemensamt. inte gillade de danskt heller.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:49:04 följande:
    kul! I skövde är det svårt att få till träffar, det kanske är för litet, om någon ställer in blir det inte att någon kommer kanske. Vi har inga naturliga träffpunkter med föräldraträffar heller som vi hade i Falköping. Fast där var mitt problem att alla mammor var väldigt unga och jag lastgammal. Inget alls gemensamt. inte gillade de danskt heller.
    kul grej:
    Falköping är ju känt för att vara kotätaste bygden - tänk vad kul när jag kommer med märkeskläder till babycafét, Molos kobyxa, jag fick kommentarer men mer som "vad käckt, det passar ju här på bygda" det gjorde ont i hjärtat....  Tänk så fel det kan bli  {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15