Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2010-01-04 08:47:23 följande:
    En grön MAT jacka...! Ville ju ha den, men fick nöja mig med den svarta. Å så billigt Köp Nu! Det är bara storlek 98 så han får ha den så länge det går, men där är gott om plats i vår 104 så det borde funka.. www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10482...o sen trillade jag dit på denna med såklartwww.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10483...Så himla bra Köp Nu...!
    Å vad fina!!!
    Himla bra priser med, ja.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-04 08:48:31 följande:
    God morgon!!
    Hej!!!
  • lillronya
    Quiet thoughts skrev 2010-01-04 14:36:48 följande:
    Tittar via en snabbis, önskar alla god fortsättning. Jag vet att ej detta är någon bildtråd men slänger in Alvin ändå i småfolks kofta och NSbyxorna. Lovade ju göra det.
    Vad fin han är!!!
  • lillronya
    Quiet thoughts skrev 2010-01-04 15:28:16 följande:
    Tack.Jag har ju typ helt haft annat för mig, det blir ej så mycket shopping nu då Lova är sjuk men ibland gör jag mina småfynd.
    Förstår att du har fullt upp! Följer noga din blogg för att se hur ni har det.
    Alltid kul med fynd.
    Kramar
  • lillronya
    tessan27 skrev 2010-01-04 16:45:21 följande:
    La in en bild för första gången i bildtråden men den blev liten, hur gör man för att få en stor bild på en gång??Har följt bildtråden länge då jag också älskar att köpa barnkläder och gärna de danska märkena. Nu när man inte behöver betala för plus tjänsten längre så kommer ni nog få se lite bilder från mig också
    Om du gör bilden stor i ditt galleri och kopierar den till bt så blir den stor.

Fin bild var det!
  • lillronya
    melizza skrev 2010-01-04 16:48:13 följande:
    åååh vad fin den småfolkströjan var.....vart har du fått tag på den fina???Goddag alla förresten
    Hej!
  • lillronya
    melizza skrev 2010-01-04 16:52:47 följande:
    här fanns det inte många som vanligt.....shoppa kan man inte heller......så vad göra??? äsch kanske fota till T men orkar inte riktigt ta tag i det *latmask*glad är jag iaf för idag fick vi den fina lila molo overallen och rosa NS hood
    Ja vad ska man göra...

JAg har iaf gjort i ordning en prolist att köra igång ikväll. *klappar mej på axeln*

Ååå vilken fin post ni har fått!!!
  • lillronya
    melizza skrev 2010-01-04 17:02:16 följande:
    duktig Ronya kanske ska ta tag i fotandet fast nu får man ju fota med blixt och det brukar inte bli lika bra så jag väntar nog tills imorgon iaf :-Pden lila overallen var jättefin men trodde att den var lite mörkare men jag är jättenöjd med den iaf......och NS hooden är ju underbar.....
  • lillronya
    tessan27 skrev 2010-01-04 17:07:59 följande:
    Tack för hjälpen, nu går det mycket bättre.
    Varsågod. Fina bilder!
    Stormis skrev 2010-01-04 17:11:37 följande:
    Et tu . Jag med! Visserligen en liiiten lista, men har lite som rullar redan, kul att vara igång igen tycker jag och det funkar hyfsat tycker jag .
    Jag tycker också det är kul att komma igång igen och det är ju bra om det går hyfsat iaf.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-01-04 17:27:13 följande:
    Hej hej!Idag kom mitt paket från LLM Och lite mailingbags och en fin molnfilt från 1 och är 3.Tack snälla!
    Å jag måste ju köpa mejlingbags också!! Har jag ju glömt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15