Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

rååsa smurfen : jobbigt för din man å för er.... vet hur det är å gå i dem tankarna..min lillebror hade med EP.... tyvärr fick han det när han var 16-17år....å fick ju bara de där stora anfallen... hände så fort han glömt medicinen ngn dag..=S...

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-14 08:52:37 följande:
    Greksmurfen, är du här?? Tänkte fråga om du inte hade lust att köpa en pop mössa till Ella i Kosta? Det var väl du som pratade om att det fanns en lila/orange randig eller nåt sånt?
    jopp grekisen är här=)....jo kan se om den finns..=) har ju en vill du att jag ska fota den så du får se den?? har du kort på overallen så ser ja med vilka osm kan tänkas å matcha=)
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-14 09:34:44 följande:
    Du behöver inte fota, jag litar på dig och skulle den inte passa så är ju inte mössa särskilt dyr i alla fall, då får jag väl sälja den på tradera Jättesnällt att hjälpa mig!! Vill du ha pengar nu eller ska vi ta det när jag vet om du hittat nån mössa? Denna overallen är det i alla fall
    kan ta det när ja hittat...ringer dej sen=)
  • Greksmurfen

bubblis så kul å se dej igen...tänkt så mkt på dej...usch å då det som du fått=S.. men det e nya tag nu =).... min ggudmor fick en stroke strax efter hon fått sin sista bebis.... låg å pendalde mellan liv å död ett tag... de fick flyga bebisen till henne så hon skulle höra den för at kunna piggna på sug snabbare... men hon fick lära sig allt från början, tal, gå mm... men hon kämpade å idag kan man inte se vad hon drabbats av nappt.... gäller å kämpa=)...

kram pådej:=)

tjejer en fråga... nu när max börajra dagis kommer han med få börja äta själv juh.... å vill ju kunna ha lite molokläder på han iaf.. tro ni man kan lämna ett målarförkläde.. lr ja ni vet en sån de har när de mlar eller äter... sjäv har ja det här hemma till max när han ska äta själv... å begära att han har den på sig när han äter kladdig mat å äter själv??

• Greksmurfen
    JsN skrev 2009-11-14 11:00:21 följande:
    Greksmurfen, påvårt dagis är de jätteduktiga på att använda haklapp, mycket bättre än vad vi är hemma. Jag tycker att pytte blir smutsigare hemma. *ler* Vi ett tillfälle hade de målat med fingerfärg, då satt de i blöja och målarförkläde. *underbar bild på det*
    vad gulligt=)...
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 11:04:29 följande:
    Teolin äter inte själv på dagis... Jo, smörgåsar och frukt men annars matar dom henne. Å alltid kavlas armarna upp och haklapp på. Hon är aldrig så ren som när hon varit på dagis, Här e dom såååå ordentliga
    mmm maxen har börjat öva å äta själv lite hemma.. får ju i sig lite här :) givetvis få man pytsa i han jälv med... men ska prata med dem hur de bruakr göra på måndag....e ju lite sådör å få fläckar på nya molosarna när de inte äns knappt blivit använda....

nähe nu bär det av till kosta outle=).. shopping here i come....alla pop mössor kostar max 50kr i helgen å lundemyr sättet med byxa å tröja i frotte var det 60% på ska nog ta ett till maxen där med=)
  • Greksmurfen

go kväller=).... hemkommen från en massa shopping.. busbellan försökte ringa dej innan.. köpte 2 mössor åt dej.. v ivll du inte ha dem så säg till.. hittade EN kvar av den lila oranga.. men tyvärr e en rätt stor tror ja =S... men ja tog den iaaf kostade bara 20kr.. sen tog jag en svart lila randig som var så söt=) fixar bild imorn=)....

angående spel.. vi ar x-box, wii, nintendo ds (jag{#lang_emotions_sunny}) så skoj.. bara å ta bort gala spe i den å lägga över na när man trötnat på de gamla via en usb sladd=)

just ja sen har ja faktiskt ett supernintendo=).. så gött å ha det gamla spelet har en hel del spel til en redig raritet=)

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-14 22:27:32 följande:
    Jag tar dem gärna, mössor kan man inte ha för många av Såg att du hade ringt, men det var sånt liv runt mig så jag hörde inte telefonen som låg i jackan
    nä det e sant=).. ska se om ja hittar bild på internet på dem=)
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2009-11-14 22:42:17 följande:
    Hjälp!! Letar kläder till Bus att ha på begravningskaffet (begravningen får hon inte vara med på) Lite diskret klänning var tanken (diskret finns ju inte precis i Bus garderob ) Så fastnade jag för den här: nelly.com/productInfo.asp?qProductId=3189&qPr... Men den finns ju inte i rätt storlek!! Gahh nån som vet/kan hitta den nån annan stans? Backupen är Lindex gräddvita som Liljan köpte till Maia och som Nikki har till sina töser..
    tycket faktiskt inte det gör ngt att du skylle ha lite färger på bus.. lite färg bruka lätta pådet hela....barn brukar alltid göra det svåra lite lättare genom att de få en att le=)...du behöver ju inte sätta på henne rainbow.. men lite färg tycker ja själv inte gör ngt=) å tror inte andra har ngt emot det=).. kram på er i jobbiga tider...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15