Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-26 11:04:37 följande:
    Ja men det vore ju det bästa! Kostar det bara 10kr sen för dig att föra över till mig? Vilken skillnad i så fall eftersom det skulle kosta 175 för henne! i så fall ber jag henne föra över 20kr extra för det kostar ju 10kr för mig att motta dom också. Det måste ju ändå bli billigare än att skicka pengarna med posten.
    Ja jag tror det. Skall dubbel kolla....
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 11:04:37 följande:
    Ja men det vore ju det bästa! Kostar det bara 10kr sen för dig att föra över till mig? Vilken skillnad i så fall eftersom det skulle kosta 175 för henne! i så fall ber jag henne föra över 20kr extra för det kostar ju 10kr för mig att motta dom också. Det måste ju ändå bli billigare än att skicka pengarna med posten.
    Ringde min bank och kollade.

Om jag betalar i euro så kostar det inget för mig. Men det kostar en avgift för mottagaren. Alltså borde du titta upp vad det kostar för dig.

Betalar jag i kronor och bara mina bankavgifter kostar det mig 6 euro plus då dina avgifter.

Betalar jag i kronor och alla avgifter kostar det 21 euro. Så det stämmer nog det din köpare uppger.
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-26 11:11:32 följande:
    Jag kommer inte ihåg vilken webbshop det var. Köpte den till storasyster för ett par år sedan. Ska nu gå i arv till lillebror, men han vill inte ha den så den ryker nog.
    Nä men! Den var ju jättefin. Tyckte den var mycket pojkig jag.
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-26 11:12:11 följande:
    Jag har seb och det brukar kosta en tia.
    Men även om betalningen kommer i euro. Min bank sa att det då kunde kosta en växlingsavgift.
  • SmillaMilla
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 11:40:31 följande:
    Kikar in supersnabbt bara för att säga att jag började blöda i morse och har nu varit på akuten och fått konstaterat missfall   Kikar in senare om jag orkar. Hoppas att vi snart får våran NIKE i alla fall
    Åhhhh NEJ!

*Gråter floder*

KRAM
  • SmillaMilla

Nä nu måste jag fara.

Skall till posten o hämta paket. Funderar på vad det kan vara. Jag har beställt massor på sistone. Så det blir en överaskning.

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 11:59:22 följande:
    Nä men fy vilken otur ni ska ha då KRAM!!!
    Åhhh jag hoppas det

Ser väldigt mycket fram emot dem.
  • SmillaMilla

Liljan: TACK för paket Klänningen var verkligen precis men det får gå. Byxorna var ju helt underbara. Så mjuka o sköna!

• SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-10-26 14:00:57 följande:
    Enl dig räcker det med En är jag ganska säker på att jag har läst . Jag är också lite mer sparsam med yterkläder, men inser att man nog behöver fler lurvar för annars slits de ganska mycket (iaf här) och då tappar de ju i värde .
    ha ha ja men hon har redan två Och två lurvar

Det är skadligt att hänga här inne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15