• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla

God kväll!

Nu har killarna här valt kläder till morgondagens fotografering. Det blev till Anton ns jeans och ns blå tröja med bil på magen. Lilleman valde idat´s katttröja (blå) och så blir det beiga ns byxor. Vad tror ni om det?

• Flock
    Busbellan skrev 2009-10-07 16:41:53 följande:
    Ja, så kom den då äntligen. Kommentaren om hur ytligt det är att bry sig om vad barnen har på sig www.familjeliv.se/Forum-3-26/m47816569.html
    Förstår inte riktigt hur folk orkar att vara otrevliga.. Nice svar du hade till henne Fortsätt så, så rinner det utanpå..

Vilka kläder hade hon på fotograferingen?? Blev det de kläderna som vann??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 17:56:03 följande:
    God kväll!Nu har killarna här valt kläder till morgondagens fotografering. Det blev till Anton ns jeans och ns blå tröja med bil på magen. Lilleman valde idat´s katttröja (blå) och så blir det beiga ns byxor. Vad tror ni om det?
    Godkväll!
    Det blir säkert superfint!

Imorgon är det fotografering på öppna förskolan. Enda chansen för oss eftersom våra inte går på dagis. Men jag jobbar och kan åka dit med dem...
    Funderar på om jag ska be mamma göra det, men det är kanske dumt...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-10-07 17:58:13 följande:
    Godkväll!Det blir säkert superfint!Imorgon är det fotografering på öppna förskolan. Enda chansen för oss eftersom våra inte går på dagis. Men jag jobbar och kan åka dit med dem...Funderar på om jag ska be mamma göra det, men det är kanske dumt...
    KAn INTE åka dit med dem var det ju..
  • Emeli Johanna

Hej hej!
    Nu är jag hemma igen efter katvig, lovade att skriva rapport om dagen Fanns inte alls det som ni köpte igår, 98 och 104 lådorna var näst intill tomma när vi kom (var där när dom öppnade), men som tur var fyllde dom på under dagen, fick "passa" för att få något Bunkrade en hel del "gamla" ränder i velour med hög krage, trodde verkligen inte att jag skulle hitta dom, men lycklig blev jag!! Hittade även massor suits i gamla fina ränderna till bebisen i magen Hittade nästan ingenting till tjej storlek 74-86 Men kul var det!!

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-10-07 17:58:13 följande:
    Godkväll! Det blir säkert superfint! Imorgon är det fotografering på öppna förskolan. Enda chansen för oss eftersom våra inte går på dagis. Men jag jobbar och kan åka dit med dem... Funderar på om jag ska be mamma göra det, men det är kanske dumt...
    Svea går ju inte heller på dagis. Men öppna förskolan här gör bara gruppfoto där men så bokar man in en tid i ateljen. Blir ju superfina kort där. Alltså som lyx dagisfoton Förra året fick vi även göra syskonfoto med Anton där så i år hoppas jag att de skall gå med på att alla tre fotas.
  • Flock
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 17:56:03 följande:
    God kväll! Nu har killarna här valt kläder till morgondagens fotografering. Det blev till Anton ns jeans och ns blå tröja med bil på magen. Lilleman valde idat´s katttröja (blå) och så blir det beiga ns byxor. Vad tror ni om det?
    Hej!

Det låter fint! Antons klädsel är så fin!!!!! Och till lilleman passar det ju bra med katter..
  • Flock
    Emeli Johanna skrev 2009-10-07 18:00:55 följande:
    Hej hej! Nu är jag hemma igen efter katvig, lovade att skriva rapport om dagen Fanns inte alls det som ni köpte igår, 98 och 104 lådorna var näst intill tomma när vi kom (var där när dom öppnade), men som tur var fyllde dom på under dagen, fick "passa" för att få något Bunkrade en hel del "gamla" ränder i velour med hög krage, trodde verkligen inte att jag skulle hitta dom, men lycklig blev jag!! Hittade även massor suits i gamla fina ränderna till bebisen i magen Hittade nästan ingenting till tjej storlek 74-86 Men kul var det!!
    Vilken tur de fyllde på!!! Lägg gärna in bilder i Bt, så roligt att se fynden
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 18:01:00 följande:
    Svea går ju inte heller på dagis. Men öppna förskolan här gör bara gruppfoto där men så bokar man in en tid i ateljen. Blir ju superfina kort där. Alltså som lyx dagisfoton Förra året fick vi även göra syskonfoto med Anton där så i år hoppas jag att de skall gå med på att alla tre fotas.
    Ringde mamma och hon går på fotograferingen med småttarna imorgon!!

Så nu har jag också klädproblem.
    Vad tycker ni mina småttar är finast i?
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-07 18:08:20 följande:
    Ringde mamma och hon går på fotograferingen med småttarna imorgon!! Så nu har jag också klädproblem. Vad tycker ni mina småttar är finast i?
    gör en omröstning men akta dig för idioterna bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15