Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-26 19:43:44 följande:
    Hej! ÅH vad jag hoppas på nyheter på Asko imorgon
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-26 19:48:42 följande:
    Ja, den kommer bli väldigt dyr! Synd att butikerna här uppe ska få vänta flera dagar extra på leveranserna.
    Ja, dom hade ju skickats igår så jag hoppas kläderna dyker upp imorgon! Du får komma och ta dig en titt i lugn och ro Vad har du köpt för nått?
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-26 20:02:51 följande:
    Ja, jag ska komma utan barn så att jag kan titta i lugn och ro Förresten så var ju den rosa lurven med lila kantband jättefin. Måntro om Asko får in den? Fast jag vågar inte shoppa några lurvar nu. Jag har ju ingen aning om vilken storlek Ella har till våren. De här har jag shoppat idag:www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...www.elvasmatroll.e-butik.se/show_product_pict...www.elvasmatroll.e-butik.se/show_product_pict...
    Jo hon hade beställt den rosa med lila, också den mörkgröna. Blir spännande att se vad mer som kommer Fin shopping! Milla måste också få de babytröjorna!
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-11-26 20:22:33 följande:
    HAhahahahaha du kan ju alla knep du!!! JAg skickar smset till dej.
    Japp och jag döper dig till Kappahl Du kan ju föra över pengarna imorgon, ifall att de nu inte finns. Men det gör det säkert om Lisa såg de idag
    Milliz skrev 2009-11-26 20:23:57 följande:
    Det blir nog bara Ella som får en lurv i vår. Jag hoppas att Elias kan ha sin fortfarande till våren. Ja Nog måste hon ju få dem tröjorna. KÖÖÖÖP! Ella vill ha den med stad och fjärilar också och Elias vill ha den med bilar som jag inte har hittat i någon svensk shop ännu
    Ja blir kul att se de IRL ocksål. Ja absolut, men den med husen och fjärliara är nog min absoluta favvo tror jag. Blir fiiiiin i klänning
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-27 07:36:52 följande:
    ja hoppas dom hade ju 13 lådor så det borde ju finnas mer saker
    Babyklänningarna kommer nog inte nu utan i nästa släpp LÄÄÄNGTAR!
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2009-11-27 08:32:17 följande:
    Godmorgon! Åhh jag har drömt om nya Molo och hur fattig jag blev
    Haha ja, det var nog tyvärr en sanndröm Kmmmer bli en DYR vår!
  • solouniko
    söta kråkan skrev 2009-11-27 08:36:36 följande:
    det går saaaaakta men säkert för LLM
    Ja, med betoning på sakta In med meeer på babytjej!
    Tjollabolla skrev 2009-11-27 08:37:30 följande:
    Haha ja, det blir det nog... Jag som lovat mig själv innan att jag inte ska köpa ngt till ord. pris till bebis när dom bara använder det några månader.... Hmm. Jag tror inte jag kan hålla det
    Kan nog bli svårt ja {#lang_emotions_dreamer} Jag kommer vela ha alla babyklänningar tror jag, och massa annat såklart Tur att resten kommer efter jul, annars hade det nog blivit ont om julklappar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15