Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-22 18:46:56 följande:
    Liljan: Suuuperfin shopping. Men oj du fick mig att fundera på julklänning. Kom på att jag ju hade beställt en från minpludivutt men den har jag ju fortfarande inte fått :-O
    vilken har du beställt då? När beställde du? Den männskan skriver ju aldrig avsändare så hoppas det inte hamnar på villovägar...
    Jag har postat ditt paket idag förresten
  • Zvartaliljan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-22 18:55:44 följande:
    Då blir den för stor Jag får leta vidare. Jag köpte pepparkaksklänning på gekås, jätte söt, men fel märkt å bamse stor! V tyckte då att T skulle va tomtenissa, något kan han ju få bestämma
    hur stor är T nu då? På E-bay finns sååå söta tomteklänningar med fuskpälsdetaljer.
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 19:52:59 följande:
    Liljan--- Å vilken fiiiiiin silvrig klänning i bildis!!! En sån vill Bubblis ha!!! Vad kostade allt, köpte du boleron eller va d de på Lindex åxå?
    klänning 299, bolero 99, strumpbyxor 79,50, skor 149,50 o sen 25% rabatt på det blev riktigt billigt
  • Zvartaliljan

Nej nu är jag trött på detta...helt mjölk- och sojafritt + movicol varje dag, en lösande kost och ÄNDÅ måste jag ge Maia en dulcolax var 3-4dag nu....nu har hon inte bajsat självmant på länge...bajsade på dagis för ett par veckor sen för första gången, sen dess har hon vägrat och det har blivit dulcolax var 3e dag...det kan verkligen inte vara bra med dom där tabletterna...måste ju reta tarmarna nåt hemskt

Sorry OT, känner mig bara lite uppgiven just nu, vet inte vad jag ska göra, finns ju inget man kan göra åt det

• Zvartaliljan
    melizza skrev 2009-10-22 21:04:12 följande:
    vad ger du för lösande kost?? kiwi och apelsiner i massor kan ha en lösande effekt....har du provat det? även plommon då men det visste du säkert redan stackars liten *kramar om*
    högbergarna skrev 2009-10-22 21:04:10 följande:
    Har du provat sempers magdroppar?? Finns på apoteket. Super för alla magproblem. Vet många som använder det o aldrig skulle vara utan. Plus en arbets kamrats son som har flera allergier o alltid ont i magen blev mycket mycket bättre med dropparna!
    Alltså vi har verkligen provat ALLT!! Detta helvetet har ju pågått i flera år nu...vi har träffat ett dussintals olika läkare och flera olika dietister, fått hundratals olika tips som vi testat. Men alltid slutar det ändå med lavemang Hon måste äta mer...äter alldeles för lite så tarmarna jobbar så så sakta...det funkar bara inte.
    Maias problem sitter ändå framförallt PSYKISKT, hon behöver inte ens vara hård, men hon vägrar bajsa och håller sig tills det blir hårt, och så blir det då lavemang eller dulcolax o då gör det ju ont o så håller hon sig ännu längre nästa gång o.s.v
    Men det går ju inte att boka en 3,5-åring med psykiska problem...hade hellre sett att hon haft fysiska...låter kanske hemskt sagt men hellre en tarmsjukdom som man kan göra något åt än detta
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-22 21:13:28 följande:
    kramar till lilla Maia
    Hon sover just nu...gav henne dulcolaxen för en kvart sen ungefär så hon lär väl vakna när som helst o börja skrika...
  • Zvartaliljan
    svischan skrev 2009-10-22 21:20:11 följande:
    Hejhej på dig! Hur är det med din lilla söta flicka?? Och en till på väg ser jag i fotnoten, GRATTIS! Alla får barn till höger och vänster, vilken lycka!
    Jaha o när kommer din bebis då {#lang_emotions_dreamer} eller vem är det du shoppar till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15