• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-11-11 21:36:49 följande:
    Ja verkligen. Det är ju för såna där tillfällen det är bra att ha extraoveraller, som man inte är lika rädd om. Verkligen typiskt! Usch vad jag hade blivit less alltså! Tvättar du den nu?
    Ja, jag tvättar den nu. Så snart vet jag om de fula fläckarna gick bort..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Förresten ot men någon som har tips på varma vinterhandskar till en 1-åring? Vi har Molos nu men de är alldeles för kalla.

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    ChokladMoshin skrev 2009-11-11 21:42:39 följande:
    Jag kör fleecefodrade galon vantar på mina, de ända jag hittat som håller värmen inne och vätan ute!
    Jag kanske får prova med det. Hon brukar alltid vila ute i vagnen på dagen, men idag vaknade hon och var så ledsen. Händerna var alldeles iskalla. Då jag tog av henne handskarna var händerna alldeles knallröda. Stackars lilla gumman vad man får dåligt samvete, fast jag trodde att de handskarna var varma. Det är ju inte så kallt ute. -5 eller något sånt.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 21:45:41 följande:
    Ja alla säger att Maia var så lik F när hon var bebis...o att Wilgot är lik sin pappa...hur kan de då se nästan identiska ut liksom???
    Jag måste erkänna att jag trodde också att båda var Maia Så de måste vara väldigt lika
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Mawe123 skrev 2009-11-11 21:49:17 följande:
    Jag är supernöjd med våra mat handskar (mini a ture). Använde de förra vintern när sonen var 1 och kör på de i år igen, snygga är de också med stjärna som matchar med stjärnan på molo overallen! Rekommenderar
    Vet du hur de är jämfört med Molos handskar? Är de tjockare/varmare?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-11-11 21:59:00 följande:
    Usch man får så dåligt samvete. M var också kall om händer när hon sovit ute häromdagen. Så jag har tyvärr inga att rekommendera Vilken overall blev det till Ella förresten? Regnbågen blev väl för liten? Haha ja, tokigt! Superlika var de ju iallafall
    Ja regnbågen blev för liten{#lang_emotions_cry} Just nu har hon en från coop. Jag kan inte bestämma mig alls för vad jag ska köpa. Så jag har bestämt mig för att invänta reorna så får hon den hon har nu några veckor till Fast jag är jättesugen på Molos lila overall. Vad har Milla för overall nu förresten? Jag såg att du hade hennes fina rosa på T.

Nu är tvättmaskinen färdig *brb*
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Oljefläckarna gick bort!!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-11-11 22:10:14 följande:
    Ibland är det som sagt tråkigt när de växer Den lila är superfin! Nästan bättre än hallonröda. Milla har en POP overall just nu som är från mina kusiner, den är också i 68 men större än molon. Fast den kommer bara räcka ett tag till. Tänkte också hoppas på reorna och ev köpa en polaris i 80, struntar i 74 tror jag. Provade en svart polaris i 80 på asko igår och den var ändå inte farligt stor, då räcker den ju till mars/april eller så länge man nu behöver overall. Men jag inväntar reorna tills vidare. Hoppas den ser bra ut efter tvätten!
    Ja ibland är det trist att de växer så fort, men oftast är det kul. Då får man ju anledning att shoppa Ja, jag tror att Ella ska få en lila om det finns kvar i hennes storlek..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Tasha78 skrev 2009-11-11 22:33:21 följande:
    alltså denna tråden är livsfarlig först blir man fast med molo och nu nallar
    Ja, precis! De nallarna var ju hur söta som helst och mina barn har redan nog många nallar Men någon mer kanske det måste bli
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:43:42 följande:
    fast det är ju just det...alla verkar tro fel o tro att det är skönt med liten mage, att man inte har det lika tungt o jobbigt men det har jag ju...om inte jobbigare just för att ingenting får plats därinne längre utan har fått flytta på sig o trycks ihop...och när man går o ojar sig o kämpar sig ur bilen o har ont i höfterna bara man tar några steg så är det ju ingen som förstår, då önskar man liksom att man haft en stor mage istället så de fattat varför man har det tungt
    Jag har inte heller haft så stor mage. Jag har bakåttippad livmoder så allt blir hoptryckt. Inte kul alls.. Då Elias var nyfödd var det folk som frågade om jag hade varit gravid
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15