Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-03 13:01:09 följande:
    Jag har fått ihop knappt 3000 danska. Skulle vilja ha mer men det är omöjligt.R är ju fortfarande sjukskriven och vi måste få i ordning a-traktorn med till M.Så jag får bara vara glad för det jag har...Jag är jättenyfiken på gangstarkläderna!!
    ja men du får ju åka i alla fall. ja jag måste se vad jag kan göra{#lang_emotions_undecided}Det är ju så sällan så man vill ju gärna åka dit.
    Här är en skit dålig bild på byxorna i alla fall. tror min kamera snart ger upp hi hi
  • nikki2006
    solouniko skrev 2009-11-03 17:23:38 följande:
    Vad skönt! Känns alltid bäst att kolla upp de, småisarna får ju så lätt vätskebrist. Bubblan - Söta Ida, gud vad fint och långt hår hon fått! Nikki - Alltid såå himla fina kläder och goa ungar, småfolks overallerna är nog de snggaste! Vill såå gärna ha en i 74/80!
    Tack vad snäll du är{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006

tjolla grattis till sjuk skrivningen och ängeln vilken fin pressbild du har nu{#lang_emotions_heart}Meja är ju sååååå söt, man blir mycket babysugen skall du veta{#lang_emotions_tongue_out}

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 13:51:16 följande:
    Haha, måste berätta. Igår frågade jag Milo om han ville ha en lillasyster. NEJ! blir det till svar. Nehe sa jag, vill du ha en lillebror då? Så svarar han: NEJ! Jag vill ha en DUMPERS!Haha vad svarar man egentligen? liite hårt att trycka ut en dumpers kanske
    Tröga jag-Vad är en dumpers???
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 13:54:17 följande:
    Nån sån där lastbil med öppet flak typ, det har Milo lärt mig Sån som traktorna lastar grus o sånt i...
    Ja det kanske inte är det du vill föda fram
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 13:56:33 följande:
    Inte om jag kan undvika det nej
    Nej det räcker nog med babyn du har redan i magen
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-11-04 14:01:30 följande:
    Tack Måste ju ha med båda mina sötnosar ju.Mmm...ska ni inte ta o skaffa en liten lillebror då?
    Ja det 'är klart{#lang_emotions_heart}
    Jo vi vill ha en till men tänker vänta ett par år så man orkar med alla hi hi. Fullt upp nu med två vildar om man säger hi hi. Vi har snackat om att skaffa en till när Nikki börjar 6 års gruppen och det är ju bara 2 1/2 år till så då kan man börja baka om 2 år. Nerräkningen har börjat hi hi
  • nikki2006
    na96gen skrev 2009-11-07 11:40:40 följande:
    nikki2006: jag bara undrar vad färgen heter på Molo shoftshell jackan .. den ser orange ut . Jag letar efter en orange till min grabb men finner bara den som är laxfärgad och den verkar vara lite rosa. ha en bra dag
    hej hej
    jackan är orange men kan inte svara på vad färgen heter
  • nikki2006
    na96gen skrev 2009-11-07 19:15:56 följande:
    nikki2006:tack ändå Har efter tips skrivit till mysgrodan och kollat om hon har kvar annars får jag fortsätta leta så snygg och grabben älskar orange
    Inga problem{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    H o p e skrev 2009-11-07 20:45:44 följande:
    Ååh jag har nollkoll på lagersalgen...är så avis när jag ser era underbara inköp.Nikki2006 - det drä setet med garnbollar är så superunderbart, skulle göra vad som helst för ett sånt, hade hoppats på att det skulle dyka upp på Tradera...men näää Fin shopping alliop iaf Själv bidrar jag med några bilder i bildis, vet inte om jag lagt in dem innan, hoppas inte.
    Ja det är verkligen superfint, Nikki skall nog ha det imorgon{#lang_emotions_tongue_out} Brukar inte knapptröjan komma på t lite då och då???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15