Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-22 14:30:22 följande:
    Hej!Hur gick det hos tandläkaren?
    Jo det gick jättebra! Han var såå duktig och gapade som bara den {#lang_emotions_surprised}. Kraftig tandköttsinflammation, så nu ska vi smörja med nån gel och inte borsta förrän det blivit bättre. Skönt, att slippa bråka om borstningen, han har verkligen jätteont .
    Sen åkte vi till EKO och där valde han ut en Rorri bil och en Rorrifilm *duktiga killen*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 14:34:00 följande:
    Jag vidarebefodrar listan på en gång-om nu inte alla plastgrejer går att fixa så antar jag att du ändå vill ha de som kan ordnas? Jag gillar ju plast som du nog har förstått om man ser till FP heaven Nej men det har surrats lite bland danskorna att fugl synte..och att det denna gången ska släppas en uge innan*Smultron tränar danska*
    Hmm fugl synte??? Är oxå urkass på danska, trots att jag är skåning Jag fattar NOLL när dom pratar!
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-10-22 14:35:34 följande:
    Rorri, värför älskar alla ungar Rorri (inkl min egen). Jag tycker bara att det är helt hysteriskt... Men det kanske är för att K mest innan tittat på Drömmarnas trädgård . Typ E vs majja .
    Åh - just nu är jag bara glad åt att jag kommer slippa Mamma Mu och Cars, iaf nån timme... Är så förbenat trött på dom efter att han varit hemma med honom sjuk i 1½ vecka!
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-10-22 14:45:32 följande:
    Gnabb om assistent timmar. Jag tycker att vårt barn har behov av att samma person möter vid hämtning o lämning. Assistenten har jag inte träffat på flera veckor. Så jag har ingen aning om vad som händer på dagis. Jag försökte i dag prata med henne men hon blev bara sur, fräste mig i ansiktet o sa att lycka till. Och så gick hon därifrån. BLÄ!
    Nej men?! Man kan ju faktiskt tycka att du borde träffa assistenten!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-22 15:03:37 följande:
    Ojaaaaa, det silver svarta ser verkligen underbart fint ut, en sån jacka måste nog Liam ha.
    Ja, jag tycker bara det är synd att hummel blivit SNORDYRT... Jag väntar på kalendrarna tror jag! Vi har inget hummel kvar här nu, allt är urväxt och sålt...
  • Tjollabolla
    EnilemmE skrev 2009-10-22 16:15:42 följande:
    Ni pölsekärringar som köper sååå mycket fina kläder, och främst tröjor. Hur får ni bort alla HEMSKA fläckar???  Eller är jag ensam om att ha en dotter som är som en magnet till dem??!  Jag vågar inte köpa finare tröjor till henne längre, för de blir ändå bara förstörda..
    V A N I S H ! ! !  Är det enda som får bort alla fläckar, har nog inte en fläck som inte gått bort!

Kul att se dig Allt bra?
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2009-10-22 16:29:33 följande:
    Hej!Länge sedan jag var här men det har varit uberjäkligt ett tag men nu ska jag få aupair-vilken lyx,hon kommer den 10 nov..dessa tätisar sliter ner mig i kombination med min hjärna..ska göra ny MRT nästa vecka och känns lite sådär..hoppas kunna få mer tid att sitta här-saknar att höra alla news och fina kläder..
    Du är saknad här oxå! Brukar läsa din blogg och hoppas verkligen att allt ljusnar för dig -er- nu!
  • Tjollabolla
    EnilemmE skrev 2009-10-22 16:32:36 följande:
    Bara fint med mig!! Men jag har ju Vanish, både flytande och pulver, både för vittvätt och färgad! Har ni nåt knep??! Behandlar ni fläcken direkt när den hamnar där?? (Svårt när hon är på dagis iofs..)Smultron: Lägger du tabletten i tvättmaskinen då??!
    Nej jag brukar ta fläcken när jag ser den, ibland går det flera dagar emellan innan jag bli färdig... Däremot brukar jag det ligga och dra sig i minst en dag, då har det bäst effekt tycker jag! Använder den flytande vanishen...
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2009-10-22 17:24:37 följande:
    haha .... inte alls =P..... sorry kunde inte rå för att smila....packar tradera paket här..fyyyy va segt... måste skaffa mailing bags... så mkt enklare juh... vart finns dem för bra pris ngn??
    http://www.emmis.se/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15