Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-14 22:12:43 följande:
    men gaah, verkar som jag skulle åkt idag med då ju!! Fanns det mycket kvar? Vad köpte du?
    du gumman!! du måste ju köpa en grön kik kid suit och småfolk body från smavi.se !!! blir typ 250kr för båda inkl frakt!! POJKIGT och fiint
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-14 22:21:34 följande:
    Ja hon gör ju det lilla raringen Samtidigt riskerar Molos tröjor att sitta lite tight på mina små över magen. Vill du mäta vidden rakt över magen så ska jag provmäta med en tröja här hemma ....
    absolut
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-14 22:21:34 följande:
    Ja hon gör ju det lilla raringen Samtidigt riskerar Molos tröjor att sitta lite tight på mina små över magen. Vill du mäta vidden rakt över magen så ska jag provmäta med en tröja här hemma ....
    den är hela 32cm över magen
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 22:33:12 följande:
    nja, bodyn är den gröna kortärmade du menar va? Jättefin men 74 i småfolk känns lååångt bort...det hade Maia när hon var 1 O kik-kid har jag redan den fina gröna frottésuiten, men tack ändå för tipset :-P
    haha såg nu att den bara fanns i 74a fin var den i alla fall
  • Buttelina

smurfen: uuunderbara tara i sin kappa den är verkligen fiiin!!  och vilken fin bild på bryggan

• Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 22:48:36 följande:
    VAD HÄNDER??????????????
    det var vattnet, värkarna har startat och troligen blir det bebis inatt
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-14 22:50:15 följande:
    Så där kan man väl inte säga? Berätta!
    var tvungen att svara på hennes sms först hon hade skrivit det kl 18.20. hon skrev så här:

" hej gums liten uppdatering, det var vattnet och vi blev inlagda, värkarna började så förmodligen blir det bebis ikväll/inatt. Hälsa alla pölsor. kramar ängeln"
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 22:54:34 följande:
    men stoppar de inte värkarna då??? uscha...hoppas de slipper neo!!
    nä det verkar inte så. ja hoppas jag med!!
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 22:57:19 följande:
    Tack ja hon blev jätte fin på sitt grupp foto på dagis ,jag fick se det i dag då vi skulle ta de enskilda foto,de var tyvärr inte lätta att ta ..Jag ville har ett foto på Timmy o Tara tillsammans och ett seperat på henne ,eftersom Timmy har seprat kort från sin skola men det gick inte hon var jätte blyg och grät så det slutade att jag fick var med på kortet med henne o timmy dock hade jag inte räknat med det alls så jag var egentligen inte i ta kort skick Lyckades i allafall med ett kort med barnen tillsammans fast Tara ser ledsen ut och ett med mig och barnen där Tara ser rädd ut .Men grupp foto utomhus såg himla fint ut Ja kortet med havet var jätte fint och hon gjorde det till mig helt plötsligt utan vidare himla snäll tjej  vill nog förstora och rama in det och har på väggen ,har några psp bilder till som är väldigt fina
    åh vad synd att hon såg ledsen/rädd ut. den kappan är såå fin! nästan så jag är sugen på en men jag veeet att jag bara hade haft den som prydnad i gaderoben
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15