Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-27 18:12:27 följande:
    Härlig ålder Max har sedan han kom in i den åldern minst ett blåmärke någonstans-tack och lov är de numera på smalbenen istället för i pannan, där de var under ett halvårs tid! Detta trots snyggvehjälmen
    Söt Max! Ja herregud, lilla hjälmen är inte långt borta kan jag säga.. Klättrar heeela tiden in under vardagsrumsbordet, och trillar ut på andra sidan. Dumma mamma som bara sitter brevis och skrattar och fotar Haha. Nu ställer hon sig mot gåstolen också jämt, hon förstår dock inte att den RULLAR IVÄG, haha. Dumma unge! Mamma blir gråhårig
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-27 18:52:39 följande:
    räddade oss måånga ggr eller rättare sagt isabel första gången hon provade den..sekunden senare ...
    Nämen söööt! Ja, kanske man skulle skaffa sig en liten hjälm ändå? Så inte lillhuvudet kryper och blir ännu mindre
  • solouniko
    isako skrev 2009-11-27 19:27:21 följande:
    Men guuud!! SÅ söt!! Ni får inte göra så här mot mig! Skall INTE ha några bebisar... än
    Du kan få låna Milla
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-27 19:34:34 följande:
    tack ja jag tyckte hjälmen var bra för man slapp oroa sig
    Ja jag kan tänka mig det. Jag kör på learning by doing och hoppas att poletten snaart ska trilla ner att man måste ta emot sig Men tills dess så kanske vi ska satsa på hjälm!
  • solouniko
    isako skrev 2009-11-27 19:35:49 följande:
    hihi hade gääärna velat! Gärna! Hon är ju söt som socker!!! hihi nä du! Väntar tills efter dig så jag får shoppa fiiiina Mollysar från dig sen! :-P
    Undra om hon går in i en mailingbag? {#lang_emotions_dreamer}
    Everlonn skrev 2009-11-27 19:37:52 följande:
    Visst har du oxå en myspöl? Bus lärde sig sitta i sin och fattade inte alls att golvet var hårt Så vår hjälm kom bra till pass!
    Nä ingen myspöl har vi. Haha vilken överraskning då att golvet var hårt
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 19:38:03 följande:
    Tänk den där filosofin hade jag också..men så fick jag ju Max- så learning by doing är bra svårt och gör bra ont Han kommer få ha cykelhjälm även som tonåring, när det är ocoolt
    Haha jaså, ja Milla verkar ju vara en riktig klantskalle faktiskt så hon kanske också får ha hjälm tills hon flyttar hemifrån
    Morty skrev 2009-11-27 19:38:36 följande:
    hahahahaha
  • solouniko
    isako skrev 2009-11-27 20:11:51 följande:
    hahah du jag hade kommit o hämtat henne med glääädje där uppe på nordpolen
    Haha. Just nu är det dock inget nordpolsväder, 4 plus poch slask och regn. TRIST! Vill ha snö och några minus iallafall så snön får stanna och det blir vitt och ljust ute Nordpolen ligger ju faktiskt batra några mil bort Har dock aldrig varit där!
  • solouniko
    isako skrev 2009-11-27 20:27:03 följande:
    haha Inte? Ja hellre snö och vitt än slask och blask! Är själv sugen på snö faktiskt. Har saknat det. Bylsa på sig som sjutton och ut och rulla i snön! Är hon jobbig nu den lilla rultan?
    Ja, första advent på söndag och då vill jag gääärna ha snö! Vill ut på Millas första pulkatur också Ja hon är en klätterapa av värsta sort, helt galen! Upp på allt, och ramla, upp igen, och ramla. Haha, hon är tokig!! Tror att hon kan stå själv också, men så bråttom ska vi inte ha tycker mammsen
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-27 21:35:34 följande:
    uh va jobbigt det är att se på sin sjuke bebis hon är helt täppt, hes och hostig
    Stackarn Så jobbigt när de är sjuka.. Milla var nyss också jättesjuk. Oftast går det över relativt fort som tur är Men det gör ont i mammahjärtat ändå!
  • solouniko

Godmorgon! Nu ska vi ge oss iväg ut och spana in julklappar. Postar till paket lillronya, men tyvärr får du ingen mailingbag då de var slut såg jag (!!). Men däremot en snygg kappahl påse

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15