Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:52:48 följande:
    LLM hade ju alla 3 plaggen, lööööv LLM Bara hoppas jag får tilbaka pengarna från de andra, annars blir det rekord dyra Molosar
    Gött!!
    Hoppas det går smidigt på andra stället - vet att andra fått strida lite vid rekl. o dyl.

Nu ska jag hem och pussa på sonen innan kvällspasset börjar.

Hörs senare
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-19 18:51:00 följande:
    Tänkte nog inte alls. Fick ju snällt ringa hem: Duuuu kan du se om det finns nån reservnyckel till vår bil? JAg har gjort nåt lite dumt liksom..... Piiiinsamt!!!
    HA HA HA HA Du e ju underbar
  • Fantastiska Skatt

H I L L A skrev 2009-12-21 16:53:12 följande:

HEJ TJEJER !!!!!Har varit frånvarande länge nu, men tänker på er!!!!Vill önska er alla en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!Kramar från Anna, Love, Melker & Hilda!
    Åååå gulleplutt da God Jul på er!!
    ellenagnes skrev 2009-12-21 16:52:56 följande:
    Hej på er, jag måste bara få kasta in en fråga! Vilka märken handlar ni helst? Är det viktigt att det är ekologiskt?
    Både ja och nej, naturligtvis är det ingen nackdel om det är ekologiskt men för mig är det nog viktigare isåfall att det är öko tex märkt än ekologisk bomull. Vi i Sverige har snöat in så förbenat på att kläderna ska vara av ekologisk bomull för att vara "klimatsmarta & miljömedvetna" producera kläder av bomull är inte miljövänligt och klimatsmart öht. Vi är lite stelbenta för att inse det bara
    ellenagnes skrev 2009-12-21 17:04:19 följande:
    Vad bra då vet jag lite. Någon annan? vad tycker ni om mini a ture?
    de gör mycket bra kläder, mycket i ull exempelvis som då dels är mer klimatvänligt och dels funkar "finkläderna" även som funktionskläder. Stilen är dock för stel och trist för att jag ska köpa det
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-21 17:14:00 följande:
    God kväll!Gekås ger mig krupp denna tiden på året, men alltid lika trevligt att träffa ronya och 1 o 1 idag Nu till min ot-fråga..Funkar denna som julklapp till en 11årig tjej?www.tradera.com/1-paket-med-6-lipsmackers-i-p...
    Njaä, är nog ganska individuellt men O's kusin som förvisso är ett år äldre skull tycka den va töntig tror jag.
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-21 17:21:40 följande:
    Ja jag behöver köpa ytterligare en julklapp för att komplettera till denna 11-åring som jag har träffat 3 ggr*suck* Hon är ny i familjen eftersom hon är svågerns nya sambos dotter..Undrar vad som är coolt när man är 11? Känner mig huxflux skitgammal
    HaHa jag med, kämpar fortfarande med en cool kompletteringspresent till en grabb på 16 *tack för den*
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-21 17:27:14 följande:
    Jaa- jag köpte reaskor till Max som jag är nöjd med- vattentäta Kavat till mittimellanperioden framåt våren.Men Gekås så här års är ju för jäkla jobbigt tycker jag och då har det ändå lugnat ner sig mycket sen okt-nov-jag ville bara ut så nu har jag ändå julklappar kvar att köpa Du har dock en ny potta
    Min syster var där igår - eller om det var i förrgår - och då hade det varit iprincip tomt
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-21 17:30:16 följande:
    Min gudson på 15 får palestinasjal och baggymössa. Han har redan flera men nya färger skadar ju inte. Dessutom matchar det ju till resten av hans säckiga klädsel med tre storlekar för stora brallor och stora gympaskor som tydligen funkar bra med en välstruken skjorta till

Ja denna 16 åring får en tuff (hoppas jag ) t-shirt och en gitarrstämmare, så vill bara ha en pytt sak till, är så nördigt rättvis mellan syskonen ...
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-21 17:32:29 följande:
    Jo det är ju ganska milt nu i förhållande till tidigare men idag var fel dag för mig eller så var det kanske att jag släpade med mig vinterjackan in utan kundvagn*svettattack* Glömde dessutom det jag skulle ha egentligen så jag fick gå in en gång till sen..
    Haha kan ha något med saken att göra

De har ju inga barn så de brukar matcha in och åka så de precis hinner vad de ska innan de stänger, är nog mycket mindre med folk då.

*away till posten en snabbis*
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2009-12-21 20:29:11 följande:
    God kväll!

Måste fråga en helt OT fråga - men jag skulle vilja ha en omelette på julbordet. Har någon ett gott, enkelt recept att dela med sig av. Vill ni inte vara OT här som jag så går det bra i min inbox också
    Hallå där Min svåger gör en jättegod räkomelett som vi har på julbordet varje år, ska se om jag kan få fram receptet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15