• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-10-14 22:50:43 följande:
    Heeeej! Hur är det med dig? Fullt ös?
    Hej vännen
    Jodå fullt ös medvetslös Nej men det är bra här tack! Lite pyssligt bara nu när Oliwer varit sjuk så länge, knepigt att få ihop allt men dte går - det får lov att gå.

Hur är det själv? Evigheter sedan ju
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:41:40 följande:
    smurfen: uuunderbara tara i sin kappa den är verkligen fiiin!!  och vilken fin bild på bryggan
    Tack ja hon blev jätte fin på sitt grupp foto på dagis ,jag fick se det i dag då vi skulle ta de enskilda foto,de var tyvärr inte lätta att ta ..
    Jag ville har ett foto på Timmy o Tara tillsammans och ett seperat på henne ,eftersom Timmy har seprat kort från sin skola
     men det gick inte hon var jätte blyg och grät så det slutade att jag fick var med på kortet med henne o timmy dock hade jag inte räknat med det alls så jag var egentligen inte i ta kort skick
    Lyckades i allafall med ett kort med barnen tillsammans fast Tara ser ledsen ut och ett med mig och barnen där Tara ser rädd ut .
    Men grupp foto utomhus såg himla fint ut
    Ja kortet med havet var jätte fint och hon gjorde det till mig helt plötsligt utan vidare
    himla snäll tjej  vill nog förstora och rama in det och har på väggen ,har några psp bilder till som är väldigt fina
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 22:57:19 följande:
    Tack ja hon blev jätte fin på sitt grupp foto på dagis ,jag fick se det i dag då vi skulle ta de enskilda foto,de var tyvärr inte lätta att ta ..Jag ville har ett foto på Timmy o Tara tillsammans och ett seperat på henne ,eftersom Timmy har seprat kort från sin skola men det gick inte hon var jätte blyg och grät så det slutade att jag fick var med på kortet med henne o timmy dock hade jag inte räknat med det alls så jag var egentligen inte i ta kort skick Lyckades i allafall med ett kort med barnen tillsammans fast Tara ser ledsen ut och ett med mig och barnen där Tara ser rädd ut .Men grupp foto utomhus såg himla fint ut Ja kortet med havet var jätte fint och hon gjorde det till mig helt plötsligt utan vidare himla snäll tjej  vill nog förstora och rama in det och har på väggen ,har några psp bilder till som är väldigt fina
    åh vad synd att hon såg ledsen/rädd ut. den kappan är såå fin! nästan så jag är sugen på en men jag veeet att jag bara hade haft den som prydnad i gaderoben
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:55:23 följande:
    var tvungen att svara på hennes sms först hon hade skrivit det kl 18.20. hon skrev så här: " hej gums liten uppdatering, det var vattnet och vi blev inlagda, värkarna började så förmodligen blir det bebis ikväll/inatt. Hälsa alla pölsor. kramar ängeln"
    Åh spännnade! Hoppas som sagt att de slipper neo {#lang_emotions_undecided}
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-14 22:56:18 följande:
    Hej vännen Jodå fullt ös medvetslös Nej men det är bra här tack! Lite pyssligt bara nu när Oliwer varit sjuk så länge, knepigt att få ihop allt men dte går - det får lov att gå. Hur är det själv? Evigheter sedan ju
    Är han sjuk?

Här är det bra. Har inte shoppat på länge därav frånvaron här i tråden. Orkar inte så mycket på kvällarna när det varit mkt på jobbet
  • mortillsju

Nu har jag tröstat och nattat tre-åring.

Mätt tröja och fundilerar vad den passar till och om 110 skulle funka. Trvlig sysselsättning

• LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-14 22:44:49 följande:
    lj2 hur är det med sjuklingen ????synd att du inte såg smset tidigare iof hade det kanske varit svårt å åka om ens barn e sjukt=S.....
    felicia hade ju 38,9 igår.. o feber idag, men inte lika mycket..
    så kommer nog va feberfri i morgon.. *hoppas* hon brukar bara ha 1-2 dagar hög feber, sen e det bra..
    P jobbade ju med.. såg messet typ fem halv sex.. precis när jag skulle sätta de 2 små i badet..
    så ensam med 3 barn..
    hade jag vetat tidigare kunde mamma tagit dom en stund ju o jag shoppat.. =(((
    ingen mer dag de kommer va nu va? *hoppas* vill vill ha säng med..! vi ska ju byta max säng snart.. julia e ju 1½ så hon ska ha hans växasäng när hon klättrar ur, o han ny..
    så typiskt.. =((
    värt o åka de milen för de möblerna.. !
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-14 23:01:31 följande:
    Nu har jag tröstat och nattat tre-åring. Mätt tröja och fundilerar vad den passar till och om 110 skulle funka. Trvlig sysselsättning
    alltid lia trevligt

den hade nog varit urtrevlig till katvigs röd/vita leggings med *mumsigt*
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:51:44 följande:
    det var vattnet, värkarna har startat och troligen blir det bebis inatt
    Åhhhhhhh
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-10-14 23:04:21 följande:
    Åhhhhhhh
    eller hur blev du inboxad ?