Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-10-18 17:53:27 följande:
    Hur gick det med tvättmaskinen??Hej alla!
    Å den låter än tyvärr {#lang_emotions_undecided} Måste vara nåt mer som hänger där inne... Men det va ett bra försök
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:43:07 följande:
    Heeeeelt OT meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ääääääääääääääääääääääntligen
    Men åååååååå!!!

GRATTIS!!!!   Gud va roligt {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan

Alltså seriöst!!

Va sjutton har posten gjort med alla postlådor?????? {#lang_emotions_surprised} Hålet e ju sååååååå litet att man knappt fick in en Molo babybyxa o tröja {#lang_emotions_undecided} 

Ska man behöva gå ända till posten med ett sånt pytte brev?

• RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-10-19 08:05:58 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:03:41 följande: Håller med dig fullständigt, och så har det ändrat tiderna på nästan alla så många töms kl 14. De som töms senare ligger mer meckigt att ta sig till. Jag vill kunna ha en låda att stanna vid längs vägen så man bara kan hoppa av när man ska hämta ungarna. Men nej allt ligger inne i centrum och liknande.Service är nog inget posten vet något om.
    Ja eller hur!! Vem F A N hinner till en låda kl 14 om man arbetar????? Nä nu får dom ta o ge sig snart!!! {#lang_emotions_yell}

Jag ska skicka ett ARGT mail idag!!!
    annie dark skrev 2009-10-19 08:06:16 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:03:41 följande: Jepp, posten är helknas. Inte ett skit går in i lådorna längre.
    Va sjutton sysslar dom med???? Ska jag inte kunna skicka en babytröja o byxa sampackade i en ybertunn mailingbag i vår postlåda??? Nä nu får det vara nog!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-19 08:09:03 följande:
    det är för att allt som inte går ner i hålet är skrymmande. hålet är 3cm... superdrygt
    Å men jag försökte få ner mitt babybrev å det va INTE 3 cm!! Däremot kanske knappt två cm, frimärkena lossnade då de tog emot övrekanten och jag vettesjutton om det nu kommer fram utan eftertaxering {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-19 08:10:09 följande:
    isabel i strl m. inte den bästa passformen  men funkar fint över en rånis
    Söööööötis {#lang_emotions_heart}
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 08:12:10 följande:
    Skitdrygt!Och så är tiderna ändrade, här tömde dom 18.00 förut, nu en timme tidigare.Och hade man något akut att posta kunde man åka in till stan och posta fram till klockan 19.00, men icke nu, det är också en timme tidigare nu, blää!
    Ja här hade vi kl 22.00 på sista minuten förut... Sen blev det 20.00 och nu 18.00..

Nä nu har jag sponsrat postens fikabröd klart!! {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-19 08:17:19 följande:
    konstigt!! vad fasiken har dom gjort dom såå smala för jaaa dom vill säääkert bara tjäna mer pengar
    Dom är både smala och sen har dom en lurig vinkel så man inte ens får i brevet {#lang_emotions_undecided} Nä nu letar jag andra alternativ, det är strejk från Bubbelmammans sida!!

Dags för frulle!!
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!!

Nu har jag surat klart på Postens nya jädra lådor Bakade en Kladdis som tröst och det va som bomull runt det ilskna hjärtat

Här har vi vääääärldens tråkigaste väder... Blöööö... Blött,grått och bara trist {#lang_emotions_undecided} Längtar till sommarn redan... Nu ska man ha de så här mörkt i flera månader *uscha*

Kanske man skulle pigga upp sig med lite hopping {#lang_emotions_dreamer} 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15