Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

hur många ska du bestämma dig för då

• Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-20 23:38:27 följande:
    Jag vet inte, men vi ska ge kort till mormor/morfar farmor/farfar osv i julklapp plus till oss själva. Skitsvårt att bestämma sig!
    ja det förstår jag där fanns ju så mååånga fina
  • Tasha78
    Preggi skrev 2009-11-22 20:15:30 följande:
    Jag köpte en body som stod i beskrivningen vara som ny. Jag skiver tillbaka när jag fått hem den tvättblekt och noppig att jag är besviken och att den inte stämmer med beskrivningen. Hon svarar att den är som ny eftersom den bara är använd och tvättad några ggr. Svarar igen att då är den ju inte som ny eftersom den är använd några ggr. Jag bad om pengarna tillbaka eller en kompensation. Då fick jag tillbaka att jag får handla i affär om jag vill ha nya kläder.. Desstuom tog hon betalt för "paketet" det var inte ens en mailingbag utan en ihoptejpad plastpåse..
    ojdå
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 20:25:11 följande:
    tjejer en sak till... inga grattis på FB..... ska hålla det hemligt ett bra tag framöver......man vill komma över den där 12v gränsen innan
    ååååååå vad är det jag läser
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:44:20 följande:
    ja den med blommor e såååååååååå grymt fin blev så förälskad i den =).... tro den hade tusenskönör på sig om ja inte minns fel=)..... kommer en med hajar,  aqvarium oxå sååå coolt, fjärilar ... hmmm vad mer tjejer? å tasha ninjade fina ninerbyxorna=P... var på väg å ninja men gjorde det för sent attans med .....
    Sooooorrryyyy sötis
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:51:19 följande:
    ja bättre du n ngn vi inte känner=).. grattis... hade ju tidtagaren upp med men änd å så hann ja inte den segade vella ner sig på ngt sätt...
    men jag ska berätta en hemlis jag vet att där kommer upp sådana i 92 snart
  • Tasha78

Jag blev också rädd av att läsa den tråden som du säger du ser Maia som svensk jag ser min dotter på samma sätt men när man läser den tråden förstår man att hon kommer nog få det tufft i livet om hon träffar på någon från den tråden. Kanske lika bra att jag lär henne ordet hora redan nu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15