Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-21 22:25:11 följande:
    Godkväll flickor!Hur är det med er? stressar alla inför jul? Idag fick jag hem finste shampoodlen EVER till Milo, den turkosblåa. SÅÅ FIN! Riktigt klar i färgen. Får se om han skulle kunna tänka sig testa den imorgon Ikväll skulle vi egentligen varit i stan och kollat på Erik Grönwall och Calle som skulle sjunga på torget, men allvar, 14 minusgrader är dom inte värda! Milo ÄLSKAR Calle och det är hans första idol, men det var bara för kallt...
    Jag har inte tid att stressa

Gullungen
    Det är samma med Oliwer fast han lövar Erik. Var helt skogstokig på farmor & faster under finalen för att de hejade på Calle
  • Fantastiska Skatt

Hej söta töser, lite läskigt lugnt här nu ju

Här började jag en jäktig morgon med att plöja ner en stolpe utanför jobbet - dagens tiopoängare går oavkortat till Skattmamman

ChokladMoshin --- ser att du lyser grönt, hur gick det med V??

• Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-12-23 10:24:12 följande:
    Jodå, jag är grön och här som så få andra Jodå det går väl så där. Jag mailade henne kontouppgifter på torsdagen och då mailade hon tillbaka på kvällen att hon betalar tillbaka pengarna trots att hennes ansvar tar slut när hon postar paketet......har dock ännu inte sett några pengar Fick i alla fall tag på nya plagg hos LLM, liten tröst, men får jag inte tillbaka pengarna blir det historiens dyraste Molosar. Men mamma saknade lite julklappar till sonen så hon roffade åt sig dom då de ändå postades till hennes adress ( vill inte ha fler bortkomna paket nu). Men V har ju inte den bästa service/mailkontakt direkt....
    Ja fy, de blir ruggigt dyra då Hoppas det löser sig kvickt!
    Nej jag har hört andra som är av samma uppfattning ... ingen höjdarservice när det strular iaf tydligen, tråkigt.
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-26 13:40:15 följande:
    Kul att se dig! Det blev ett par IdaT velourisar, ett par Molo velourisar och ett par IdaT byxor åt Milo. Lillasyster fick en NS filt, katvig mini applesuit, plastisock klänning och en plastisock mössa Nu fortsatte jag visst shoppa på Barnlyan Ett par Kikkid velourisar åt Milo och en Kik Kid mössa åt bebban. Vet nån hur Kik Kid velourisarna är i storlek? Det fanns bara 110 så jag chansade på att dom är små som allt annat från kik kid..
    Jag tror han kommer drunkna i dom tyvärr (om det är höstens) Oliwer har 98 och hade inte kunna ha 104
  • Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-26 13:54:21 följande:

Jag tror han kommer drunkna i dom tyvärr (om det är höstens) Oliwer har 98 och hade inte kunna ha 104
    Hey glöm mig Milo är ju ändå 5 cm långre än O så säg att han "skulle" haft 104 så blir kanske 110 lite stort bara?

*slutar lägga mig i* -)
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-26 14:10:20 följande:
    Hmm.. Hoppas han kan ha dom! Bara dom sitter åt vid fötterna och midjan liksom. Han är 98 lång nu ().
    Ja jag såg att han blivit så lång Stoora killen

Nja de sitter inte åt vid fötterna, det är "slappa" muddar men desto bättre i midjan.
  • Fantastiska Skatt

Hej Töser!
    Inte hunnit kika in på ett tag, men nu är jag så kräk-trött att jag måste få vila hjärnkontoret lite & det gör man bäst här

Händer här då? Kul REA shopping??

Vad är det för rolig tråd från igår? *nyfiken i en strut*

• Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 10:53:58 följande:
    hej sötnos! Förstår att du är trött som du slitit! Du förtjänar lite ledigt tycker jag! Fick hem Kik Kid byxorna igår och jag tror dom kommer funka. Vad brukar ni ha till?
    Hej! Hinner inte ledigt, men iaf lyckats dra ner dagarna från kl 01 till bara 23 igår *duttia jag da* Men snart blir det lugnare annars får jag väl vila när jag blir gammal

Hm ja du nu brukar ju junior bestämma själv men jag försöker ha dem till Småfolkisar med turkost i/turkosa kantband, stjärntröjan fr Kik-Kid.

Schysst trumset Milo fick, ingick öronproppar till mamman? Det var tydligen på tapeten att Oliwer skulle få ett, jag är mäkta nöjd att det blev en snowracer istället

Hur mår ni?
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 10:55:11 följande:

Mårning!19 minusgrader och trasigt tak är väl nice *underbart med hus*Dags att använda fleece kläderna väl inomhus igen Nån superbra rea man kan pigga upp sig med?
    Fyy bubblingen

Jo Oliwer fick en bra Jul iaf - mamman var mest som i ett töcken
    Han orkade inte ens med alla julklappar utan har fortfarande oöppnade så de sparas till födelsedagen om 1.5 vecka ist.

Hur var första julen i huset då? Kallt kanske men annars?
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-29 11:04:34 följande:
    Hej!Förstår att du har fullt upp. Tråden igår var om en ung mamma som bara ville köpa märkeskläder till sitt barn och hatade alla som köpte annat. Länkade till sin blogg i sin press och där stod det en massa bakgrund och sånt som inte hjälpte henne i hennes resonemang precis.Ville vara mycket mer än vad hon var...
    Hmm okey - skummis ...

Allt bra med er?
    Kristyr skrev 2009-12-29 11:05:18 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 10:55:11 följande:
    *brrr* tycker -9 känns lite kallt att gå ut i jag..
    HeHe, du kan få komma hit . Jag försov mig imorse men när jag traskade ut i de 24 uppfriskande minusgraderna vaknade jag snabbt kan jag säga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15