Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-23 13:52:26 följande:
    åh men gumman SÄG TILL HONOM!!! på skarpen!! han vet ju om att du har ont det hade du ju även förra gången *dumma tjollas gubbe* visst är han blocket kan vara störda ibland, verkligen!!haha sicken idiot när auktionen gått ut så gäller ju inte biljetten ens
    Jaa han vet! Men han FATTAR inte att det är hela tiden... Han kom hem från jobbet igår och efter en halvtimma sa han: "Har inte du ont idag?" Öhh jo...? "ja du har inte sagt ngt". Ska jag gå och säga det varje minut? Åhhh jag blir galen på honom!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-24 18:19:46 följande:
    ja det verkar så . efter en snabbrättning på text tv så fick jag 1.4
    Åh men det var ju riktigt bra! Grattis!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-10-25 16:50:10 följande:
    Tjena! 42-0!!!!!!Våra tjejer förlorade för första gången idag. Fast bara med 5-3.En liten anledning var nog att målvakten skadat sej och en liten 8-åring ställde upp i mål. Tufft i ett 12-årslag! Hej!!Härligt med traktorer! Typiskt!Jag glömde mina traderapaket hemma idag så de får postas imorgon. Hoppas ingen blir sur.
    Åhh ja visst är det... *mamman är lagom trött på traktorer* Men det gör honom verkligen lycklig

Där fanns en stooor skördetröska som han tittat på i en traktor tidning innan, å när han såg den idag sa han bara "Där! Där är den Mamma. Där är den!" Heelt salig. Han fick dock inte den, den kostade 800 spänn {#lang_emotions_sealed} Funkade på riktigt {#lang_emotions_surprised}. Vi vet ju vad han ska få i julklapp!

Han somnade nyss sittandes vid köksbordet! Inte sovit middag idag och nu gick det tydligen inte längre, men inte trodde jag han skulle somna sittandes rakt upp och ner
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-10-25 17:33:43 följande:
    Sover MIlo middag fortfarande varje dag?Jag tycker att E ska det, men han vill inte. Vägrar somna, men han är sååå trött. Iofs skönt att han somnar självmant 18.30 istället...
    Japp det gör han. Det går inte att hoppa över det, då somnar han som nu, vid femtiden. Idag har han ändå sovit till nio i morse och somnade när vi körde iväg vid halv tolv. Men det räcker inte för honom, han sover minst 2 timmar på dagen fortfarande. Nu hoppas jag han fortsätter med det i minst ett år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15