Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-14 18:03:31 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:02:22 följande: hur har dte gått med lånet
    Vi insåg att det skulle bli så mycket trixande att vi hoppade det huset. vi ska kika på några färdigrenoverade hus istället.

Vi funderar på vad som är viktigast för oss - hus med stor trädgård eller om vi ska ta kedjehus med liten trädgårdsyta men med mycket vardagslyx inne - bubbelbad,basatu, helrenoverade kök o bad. {#lang_emotions_undecided} svårt det där, vi velar fram o tillbaka...
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
    Hur är det med dig? *kram*
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-14 18:06:19 följande:
    Ja här julas det för fullt- ljusslingor,julmusik,lussekatter,pepparkakor och glöggMaken ville plocka in julgran nästa helg men jag vill i år kunna ha några barr kvar vid Lucia Dock har vi mer yta i år att pynta så därför ska jag köpa på mig måånga slingor som blinkar i alla sorters färger- tror till och med att jag ska låna sysslingens slinga som blinkar i takt med julmusiken *paybacktime för grannens alla fester*
    häftigt, älskar också att gå loss på jul!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-11-15 23:10:46 följande:
    Hej!Nä jag ligger lågt iaf. Bra! Den är så fin! Sånt kan man inte stå emot. Småfolk finns säkert med katter. Har inte så bra koll.Molo har ju också ett kattprint.
    godnatt! Ska också sova nu.

Tuff helg har vi haft - Damien har fått någon bakterie i kroppen och kräkts i 2 dagar men är pigg emellan så det är ingen maginfluensa. Adrian överäter o kräks han med så det är tvätt överallt.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:25:02 följande:
    heej vilka härliga bilder i bildis söta lilla adrian är han "snäll" sover han bra?
    Han är himla snäll, typisk 2:a - äter,sover,står ut med oljud...

Men han är vaken om nätterna, ammar oftare då och väsnas - han låter i sömnen nämligen, han bräker som ett lamm och håller på så att man inte kan sova. Men han är söt ändå.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:24:22 följande:
    molo sjukan har jag lidit av länge
    ja, jag är enbart molosjuk. {#lang_emotions_heart} Emellanåt köper jag allt annat också, har också många märken hemma, men det är bara Molo som består, de andra tröttnar jag ofta på... {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:29:20 följande:
    usch vad jobbigt *kramar* nä det var förra vintern i och för sig.. men kommer ofta på tradera
    tack!
    Buttelina skrev 2009-11-15 23:30:34 följande:
    åhh myyysigt  fast mindre mysigt att han bräker som ett lamm i sömnen du har ett par minisuits som jag vill boka
    nä bräkandet fnissar amn åt å ena sidan, han är så himla söt, men jösses vad han för oväsen! han bajsar o sträcker på sig o drömmer el nåt... {#lang_emotions_kiss}

jag håller på och ska slänga ut på t nu (ingen reklam har inga auktioner ute än!") men måste plåta dem o lägga ut.

du får väl inboxa mig..
  • Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-11-18 20:51:10 följande:
    God kväll här i tråden.Kommer med en OT fråga, men visst är det nån här inne som köpt en röd Babytravel syskonvagn?
    jag ahr en röd! Kanonfin!
  • Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-11-18 21:01:18 följande:
    ok, de är hon som nyss fått barn?Hur gamla är dina barn som åker i den?Vi väntar en liten i slutet på mars, sonen kommer att va 2,8 år då och ja har börjar spåna lite på alla dessa syskonvagnar.Vill köpa en begagnad för ca 2000 kr och ha smalare och svängbara framhjul och de är bara babytravel som uppfyller dom kraven. Men hur är den egentligen?
    fälls ihop bättre  än t ex urban jungle, separata sufletter för varje barn, liggläget är i princip plant, något litet uppåt. Den tar - trots sin "litenhet" stor plats i bil. Damien är 2 år, Adrian nyfödd - passar bra för oss. damien har aldrig velat åka i vagn tidigare men sitter numera snällt för det är väl kul bredvid lillebror...

hej alla andra i tråden förresten! Kikar bara in o säger hej, magsjukan på barnen verkar över, nu har Damien fått öronvägsinflammation vad det verkar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15