Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

fast det bästa är ändå att deras barn en vacker dag kommer hem och presenterar sin utländske pojkvän/flickvän

• Tasha78

THEA och Grodan skrev 2009-11-25 00:46:51 följande:

Tror tyvär inte att det bara är FL fördommar, stöter på detta dagligen, oerhört deprimerande
    Jag har aldrig stött på detta under mina 31 år, fast nu bor jag ju i en liten håla och du i en storstad kanske därför
  • Tasha78

Liljan min bror bor i din stad och han har lägenhet mitt i centrum och ett jätte bra jobb så alla är inte så otrevliga

• Tasha78

THEA och Grodan skrev 2009-11-25 00:56:50 följande:

Kanske, men växte ju upp i en håla och där förekom det också tyvär. Nej, nu måste jag nanna och på MOLO nyheter snart för att pigga upp mig
    kanske bara jag som e blind, natti natti
  • Tasha78

nä jag får väl också nanna, lillan kommer nog vakna vid 6 tiden och då kommer jag vara trött, natti natti

• Tasha78
    Tjollabolla skrev 2009-11-25 13:34:24 följande:
    Hej flickor! Fick sms från Liljan. Hon hade inte öppnats ngt mer, men tappen hade blivit 2 cm kortare på bara några dagar. Hon är inlaggd och beordrad sängläge och har fått spruta för att skynda på mognaden och Lillens lungor....
    uh hoppas det går bra, hälsa henne
  • Tasha78

tjejer behöver lite hjälp någon här la in en länk (för jätte länge sedan) till en webb butik i england som säljer sådana där skinnskor till barn dom med olika motiv

• Tasha78
    Helle skrev 2009-11-25 19:12:51 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tack
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:14:34 följande:
    Godkväll. Snälla sambon kom med laptopen Är lite piggare nu efter att ha sovit hela dagen men ändå ganska yr...mitt blodtryck är jättehögt trots vilan så jag ska nu försöka hålla mig över natten så de kan ta en ordentlig urinodling imorgon. Fy det som trycker så mycket neråt så jag är kissnödig var 10-20 minut... Slemproppen rinner det av hela tiden men värkarna kommer bara var 20 minut ungefär. De kollade tappen i morse och då var den 2,8cm, i måndags var den 4,7... Sänkan tyder på någon infektion...kanske har någon urininfektion eller nåt som jag inte känt av som orsakat detta krångel. Nu är jag iaf beordrad strikt sängläge...får bara gå upp för att gå på toaletten...är väl lättare att hålla detta här, vore jag hemma så är jag ju så där hopplös som inte kan lyda för jag blir så rastlös...är superrastlös nu men här är jag ju ständigt övervakad Har fått en Betapredspruta som gjorde djävulskt ont o de upplyste precis om att jag ska få en imorgon med...skrämmer mig ganska mycket att de anser att jag behöver dom...för då kan de ju inte ha mycket tilltro att han ska stanna länge till...
    Uh håller verkligen tummarna att han stannar ett tag till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15