• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-10 11:40:23 följande:
    Oja, då är det ju mkt roligare Jag har hela tiden trott på en pojke till men nu börjar jag tveka lite, känns som det kaaaan vara en flicka där inne Jag har typ 5 veckor kvar till BF.
    5 veckor bara. Vad spännande! Gick du över med Liam?
    Jag tror att ni får en liten tjej..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 11:56:35 följande:
    Tiden har verkligen gått så grymt fort denna gång, blir väl så när man redan har en buse hemma antar jag Naeh, han föddes i v.35. Ska verkligen bli spännande att se vad det blir.
    Så var det med M med. Den graviditen kändes typ hälften så lång som med P. Förutom sista månaden som var en pina..
    Då kanske den här bebisen vill komma tidigare den med?
    Måste nog försöka övertala min man till en till...
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:01:19 följande:
    Det har ju absolut varit värre denna gång, speciellt nu dom sista veckorna, men Liam mådde jag ju toppen precis hela graviditeten. Mm, dom misstänker väl det, är ju sjukskriven halvtid nu eftersom jag haft så mkt sammandragningar och livmodertappen var försvagad ganska så tidigt. Hoppas dock att liten stannar iaf i 2-3 veckor till, sen får den gärna komma. Jaaaaaa, klart du måste
    Lättare sagt än gjort.. Jag gör mitt bästa.. Försöker muta men det går inte så bra..
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:03:12 följande:
    åhh jag med!! är grymt bebis sugen
    Hur går det med din man då? Börjar han vilja ha en till han med?
    Jag skulle så gärna vilja köpa en massa små suits...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:18:43 följande:
    jag tror med på en grabb till ängeln och en tös till dig
    haha! Har du redan börjat shoppa minisuits? Vet din gubbe om det?
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:18:15 följande:
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls. Har ni några namn? Ni skulle på köns ul va? Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    Jag gillar namnet Wilma, det tror jag att vi skulle ta till vår tredje om vi får en tjej till...
    Tycker att det är mkt lättare med killnamn.. Men det lär vi ju aldrig få några ändå... Vi har rätt dåliga odds för det..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:25:24 följande:
    hehe han vet om att jag köpt en plastisock sovpåse, när jag visade den för honom i somras så trodde han en sekund att jag var gravid trodde han skulle döö men sen för nån vecka sen köpte jag en bambisuit på t, en helt ny
    Jag har tänkt göra det nångång jag med men jag har inte vågat. Då kanske Fredrik steriliserar sig.. haha
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:27:58 följande:
    Skönt att höra Man ställer ju alltid in sej på det värsta lixom. Men det är ju ganska nervöst nu innan man vet.
    Det är så jobbigt att inte veta. Hoppas verkligen att det inte är någon fara. Håller tummarna..
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:43:15 följande:
    Kollade just magbilder och nog ser väl pyrets mage likadan ut som Liams va? Liam i v.36 (35+3) Pyret i v.36 (35+0)
    Tycker att Pyret ser lite rundare ut som en tjejmage
  • Preggi

Nä, nu är det dax att packa ihop familjen och gå på barnkalas. Vårt gudbarn fyller 1 år.
    Vi ses lite senare.
    Min man ska på fest ikväll så jag lär ju hänga här...

• Preggi

Godkväll tjejer

Här verkar det lugnt..
    Mannen är ute på stan ikväll och här sitter jag.. Lite shopping kanske? {#lang_emotions_dreamer}

• Preggi
    lillronya skrev 2009-10-10 22:17:19 följande:
    Det är aldrig fel att kolla för säkerhets skull. Vad söker du?
    Nä, det är aldrig fel men jag har världens shoppingtorka..

Vet nån om det kan finnas molos tunna bomullskjolar i nån butik?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15