Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-10-08 09:54:33 följande:
    gosig mage och gosig mage.. Jag börjar bli trött på graviditeten och det är 5 v kvar till BF, suck!  Men idag ska jag vila o äta chokladpraliner.
    Låter gott, själv ska jag packa & fixa lite med T innan jag kilar iväg.
    Morty skrev 2009-10-08 09:55:12 följande:
    F-n vad trist!
    Jaap klant gubbe {#lang_emotions_yell}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan

Nu behöver jag verkligen hjälp av er är min unge konstig eller är MAT helt skumma i stl den är skitstor på överkroppen medans benen är för korta och alldeles för tight i grenen {#lang_emotions_undecided}

• Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 10:13:18 följande:
    98 satt bra på Maia överallt
    gud vad lustig men jag mätte den med stl 86 i molo och molos ben är mycket längre kanske 15 cm. Då är det väl min lilleman som har längre ben än överkropp.*suckar* jaha då får den gå tillbaka till T för ha kan aldrig ha den i vinter gick inte att greppa alls i grenen och benen var precis , medans armarna var sååååååå långa *asg*
  • Mamma Kråkan

BUTTE yes yes jag fick en avi nu {#lang_emotions_kiss} visst var det hallon lurven som var så fin just till aqua flower?

• Mamma Kråkan

Hej hej tjejer!! Tittar in ifrån hotel rummet & *viinkar*

• Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer{#lang_emotions_laughing} Nu är vi hemma igen & såååå trötta. Visst borde man få byta kläder på h&m utan kvitto? Om lappen är kvar. Min pappa hade köpt underbara kläder till barnen{#lang_emotions_sealed}

• Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-10-12 09:10:32 följande:
    Haha Ja, jag vet faktiskt inte om man kan det. Men prova kan man ju alltid iallafall. Har ni haft en bra helg?
    hehe nää jag får hoppas det, problemet var väl inte kläderna i sig utan stl. {#lang_emotions_wink} Jo vi har haft super trevligt & stackars Nelly grät floder då vi skulle lämna dom. Allt bra med er?
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-12 09:55:58 följande:
    hehe var dom inte fina fick du mössorna och jackan? passade mössorna??? tack
    Hej hej gumman!! Mössorna satt perfekt och jag älskade dom. Men jackan är nog liten{#lang_emotions_cry}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:16:50 följande:
    jag har kommit fram till en sak!!! ALLA suitsen ska rensas ut  ska behålla en eller max 2  fyy vad hemskt
    Inboxa mig när du är redo {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:37:46 följande:
    åh nä är den?? då måste nelly ändå vara en bra bit större än isabel ska mäta och väga henne på torsdag, ska bli kul! kul att du gillade mössorna
    Ja har bara provat den med inget under ännu och då såg den på håret ut men vi får prova lite mer sen idag. Just nu har jag tvätt överallt{#lang_emotions_throwup} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15