Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:44:38 följande:
    Finns på busloppan med 30% just nu
    ååå TACK!!! Beställes på en gång!!!!! :)
  • högbergarna

Nu ska här vilas lite middag! även om det e svårt att släpa sig från datorn!! :)
    Nöjd som fick tag i katt tröjan iallafall! :) Tack igen!! Bara jakten på den randiga tröjan kvar nu! ;)

• högbergarna
    Tejja skrev 2009-10-12 16:46:37 följande:
    Tack! jag började bli lite orolig här!Var det jättedumt av mig att göra så?Visst jag skulle förlora 40 kronor + frakt, men jag tänkte att hon ju redan hade auktionen färdig och det var ett enkelt sätt att få in lite extra pengar. Men tydligen så var jag helt ute och cyklade....Antar att jag får mitt första minus nu...
    I så fall tycker jag du ska bestrida minuset hos tradera o visa mailen som bevis. Kära nån att bli stött av ngt sådant! Hon kan itne ha fattat vad du menade! Fastän det stod klart o tydligt!

Hej förresten! Tillbaka från middagsvila. Fick sova nästan 2 timmar. Sedan ringde telefonen 4 gånger på raken o väckte Knut så... Annars hade jag nog fått sova minst 30 minuter till. Skönt iallafall med lite sömn såhär efter slitig helg!

Svärmoder ringde o frågade om vi villa ha barnvakt över fredag-lörnad natt så vi fick sova lite! Eftersom vi båda låter så trötta. Jättesnällt o verkligen behövligt men... jag vill inte lämna ifrån mig Knut!! Fy när han va mindre så välkomnade jag allt barnvaktande jag kunde få. Nu e han ju så mysig o rolig hela tiden så... Fast jag tror vi tackar ja iallafall. Vi behöver nog det.
  • högbergarna

Knut va inte gammal första gången han sov borta! Han va nog ca 1 vecka gammal. Men så föddes han med gomspalt o fick inte i sig mat så han va vaken dygnet runt o jag med så... Ja den barnvakten behövde jag för att leva typ! Men nu. Nu går ju allt så lätt o e så kul. Men visst. Det e bra att ha lite egentid oxå. Vi kommer tacka ja! :)

• högbergarna
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:38:28 följande:
    Alltså.... Är det nåt fel på Brazil Blue lurvarna eller???? Får ju inte ens bud på den *ful eller? *  Den som e såååååååå himla fin!!!
    Får jag fråga om ditt alias där?? Så jag kan hitta den menar jag!
  • högbergarna
    mortillsju skrev 2009-10-17 12:01:35 följande:
    oj vad jag känner mig ålderdomlig Gillar inte vapen vare sig till eller på barn, och ogillar spindelmannen och Kitty även om enstaka undantag med plagg med detta tryck (läs två ) . Jag tycker det är trist att pojkar ska vara superhjältar, sora och starka medan flickor bara stillsamma och söta (tycker dessa stereotyper representerar detta). *gillar meandikatten*
    Hehe.. Jag e ålderdomlig med då! :) Hade väldigt svårt att hitta stövlar till sonen i somras för allt hade flames, spindlar eller spindelmannen eller döskallar på! Blev tillslut ett par helröda. Han valde dom själv.

God förmiddag i tråden! Sitter här nybastad o högröd i ansiktet! Fick frukost på sängen o sedan satte maken igång bastun! Har haft barnvakt i natt o skulle haft det lite romantiskt men så bidde det icke. Makens diskbråck i ryggen har blivit sämre så han kan knappt röra sig. Därav bastun egentligen. Bra o skönt med lite värme.

Hade jag haft sonen hemma hade han fått modella lite. Har fått hem lite katvig. Har även beställt en ESL efter tips i min gästbok från en i tråden! Mycket uppskattat! :)
  • högbergarna
    Everlonn skrev 2009-10-17 20:49:39 följande:
    Tackar
    Supersnygg grön! Sådan skulle min son oxå ha egentligen! ;) Men.. host harkel.. i år blir det bara ärvda overaller från kusinerna.
  • högbergarna

Lyckades få en bild med Knuten i Katvig. Finns i BT. Försökte fota med Katvighängselbyxor oxå men han for runt så mycket så det gick inte...

• högbergarna
    Nagoyam W skrev 2009-10-18 09:28:08 följande:
    Hej! Ser att det är många av er som köper danska barnklädder.Hur tycker ni dom är och vart brukar ni köpa dom`? Via nättet eller är det i någon affär. Själv bor jag i Växjö och jag vet inte vem som säljer sådant här. Innan var det Baby proffsen men den har gått i konkurs och då sålde de ut pippi kläder. Jag tycker de är snygga och billiga. Några tips om i vika städer som de säljer sådant eller någon bra dansk seda där ni handlar det eller är någon annan bra hemsidan. tack på för hand.
    Hej hej!
    Nu va det ju länge sedan jag va i Växjö men det ska finnas en liten affär som säljer Danskt om man går på den stora gatan vad den nu heter... Hmm.. från det där torget som e en parkering och mot Oxtorget... tror det heter så.. Så ligger denna affär på vänster sida närmre oxtorget till... Har bara varit där inne en gång så.

Danskkläder är underbara för övrigt! :) Superkvalité i de flesta fall. Det jag gillar mest med dessa kläder är att de är barnkläder!! Alltså jag tycker det är svårt att hitta snygga barnkläder på H&M för allt har konstigt tryck eller spiderman eller så.. Danskkläder har snygga färger o barnvänliga motiv. Det gillar jag!

Uppe i tråden finns en länk där massa internetsidor med affärer finns.. Kolla in! :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15