Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej! Jag och maken är ensamma hemma, känns mycket konstigt. M har lärt sig mormors telefonnummer utantill, så hon ringde och bjöd in sig där under natten=) *nice*

Just nu sitter maken på motionscykeln, sen ska vi öppna vinflaskan och gooosa i soffan. Inte shoppa något danskt alls ikväll=)

• svischan
    lillronya skrev 2009-10-24 18:11:44 följande:
    Hej i tråden! Vad du har varit duktig! Gick det bra?
    Hej!
    Tror att jag precis nallade en grej av dig på köp nu...
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-24 18:19:46 följande:
    ja det verkar så . efter en snabbrättning på text tv så fick jag 1.4
    Grattis=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-24 18:28:16 följande:
    tackar känns helt ok
    Jag har inte gjort provet på måååånga år, så jag vet inte hur intervallerna i resultat ligger... vore kul att göra nästa år kanske, se lite hur man ligger till=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-24 18:32:36 följande:
    ja det är 6år sen jag gjorde det kul att veta att man inte är helt seg i hjärnan
    Jag gjorde visst för 9 år sedan *gammal svisch*
    Egentligen kanske man ska göra testet varje år för att hålla hjärnan skarp, jag undrar verkligen hur det skulle gå för mig, jag är inte hjärnkirurg på dagarna liksom=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-24 18:40:56 följande:
    hahah men det är ju inte jag heller seg hemma morsa liksom jag blev förvånad att det gick så bra som det gjorde.
    Så här smart är jag: jag bakar bröd just nu. Satte in brödet i ugnen för en kvart sen, nu pep klockan och det var klart. Trodde jag. Ugnen var inte ens på, det var bara lampan som lyste... *suck* Jag skulle nog inte bli godkänd(: - D)
  • svischan
    Jen80 skrev 2009-10-24 20:41:45 följande:
    God kväll! Kikar in lite Är det salg imorgon??? Missar allt sånt nu när man inte är inne så ofta. Hemska jag, men jag har tröttnat en hel del på molo. Har en del favoriter, men det skulle inte alls vara värt att åka ner på salg för det. Är ni många som ska åka? Lade in några bilder på Ava i BT. Som vanligt massa söta barn där och små små bebisar ! Hoppas allt är bra med er
    Åh! Vad stor hon har blivit. Jag kommer ihår förra salgen när du sprang ut och in för att amma henne. Sååå söt!

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:48:11 följande:
    La in bebisen i bildis Nu måste jag natta en Bubbla här!Cu...
    Vilken underbar! Den bilden ska jag inte visa min dotter, då kommer det bli tjat här hemma!
    Buttelina skrev 2009-10-24 20:30:57 följande:
    hahah du är ju för söt
    Lampan lyser iaf, men frågan är om någon är hemma...
  • svischan

Häll i er ett glas vin så blir det roligare *svisch är inte van med barnledigt och är rejält snurrig*

lillronya skrev 2009-10-24 22:03:55 följande:
    Tycker här är så lugnt idag. Riktigt tråkigt är det.
  • svischan
    lillronya skrev 2009-10-24 22:07:50 följande:
    Verkar så. Jag har jobbat ett dygn och slutade 16.

Det kan jag tro!Sist jag provade dricka vin fick Emilio både krupp och astma. Tog det som ett tecken på att jag borde låta bli.
    Ett glas vin liksom. Jag borde inte skriva här, kan blli hus om helst. Vi är aldrig barnledga.
    STACKARS LITEN, BEHÖVDE HAN SJUKHUVÅRD?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15