Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Bubblis( gick inte att citera)

Man tackar, precis va jag behöver och alldelles perfekt bit för midjemåttet

stackarna

Självklart blir det salg om datumet stämmer men det ska mycket till för att det inte ska gå att lösa, hehe
    Nu hänger väl du me oxå, om ni måste skjuta på flytten? (trissst me flytten )
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 12:39:17 följande:
    Öh... här ser mitt FL riktigt knepigt ut Så stoooooooooooooort alltihopa mammastök--- Ja jag ska göra mitt absolut bästa för att komma iväg även denna gång!! Måste skrapa ihop lite mer kronor bara
    nåt fel är det, har blivit lika för mig ett par ggr nu på fm....
    bra då är vi 3 i bilen
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-19 12:42:01 följande:
    Ja, jätte roligt verkligen, nu ser man ju att de händer saker. Målaren kommer på onsdag, fy sjutton för all spackling alltså! Himla tur att vi inte gör de själv! Vet inte VAD du ska sälja bort!? Du borde väll ha en del...eller de har gått på T allt som bubblis växt ur? Klart mamamstök ska på salg!!!
    Japp, mig slipper ni nog inte undan
  • stökmamma

*sådär ja, nu va den gamla kylen avstängd {#lang_emotions_laughing}*

fl bara strular för mig nu, kommer tebax lite senare igen...

• stökmamma
    Kristyr skrev 2009-10-19 15:15:35 följande:
    *TUUUUT utttttt tuttttttt ut*i behov av lurvoverallshjälp! Har hittat den grå med lila kantband Nu hoppas jag bara att stl 86 ska passa, vilket den iof borde göra för sonen är nog typ 80cm lång nu...blir det jättestort eller kommer det funka??
    tror detkommer att funka, det går att vika upp benen om man vill ju.
    mitt troll är ju bara 71cm men skulle nog behöva en 80 snart
  • stökmamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:12:08 följande:
    Hej flickor!Fy vilken dag. Varit på vårdcentralen med Milo, som fick konstaterat KRAFTIG halsfluss och dagisförbud på 10 dagar tills penicillinet är slut.Sen till jobbet och skulle lägga upp ett schema med mina nya sjukskrivningstider. Kan ju säga att min chef inte har nångon som helst medkänsla. Hon vill placera om mig och sätta mig på SMÅBARN (jobbar på syskon nu) och dessutom endast eftermiddagar 12.30-15.30. HElt jävla sjukt!! Jag har ju som allra mest ont på eftermiddagarna/kvällarna och att sen dessutom sätta ner mig på en småbarnavdelning, det är ju 10 ggr värre... Jag fick mer än ett utbrott och sa att det VÄGRAR jag. Kommer aldrig hända! Vi kom inte fram till nån lösning, så ja, nu vet jag inte hur jag ska jobba. Bra va?!
    stå på dig!!!

(ung som när dom skulle ha ut mig på smådagispraktik sista mån av grav...)
  • stökmamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:21:55 följande:
    Ja men allvarligt, hur tänker man när vill sätta en som blivit sjukskriven för FOGLOSSNING på småbarn? Har man ens rätt att göra arbetsuppgifterna värre för någon som är sjukskriven??
    nej, ska du pmplaceras så ska du omplaceras så det underlättar för  din "åkomma". men sätter hon dig på småbarn kanske du kan bli helt sjukskriven?? (
  • stökmamma

{#lang_emotions_flower}  Grattis "Incom" och Ängeln!!!!  {#lang_emotions_flower}
    till era underbara sötnosar
    {#lang_emotions_heart}

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    stora kramar till dig!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15