Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

THEA och Grodan skrev 2009-10-14 23:07:31 följande:
    16 november...så det blev ju detta året
    Men ååå va kul, Grattis
  • Fantastiska Skatt
    rply skrev 2009-10-15 15:09:58 följande:
    Ni som kan nova star, min dotter är 87 lång ungefär skulle ni köpa strl 86 till henne? Jag gjorde det idag, men nu säger alla att dom kommer bli för små :(
    vilket plagg??
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 13:58:34 följande:
    Ja jag har ju några lager iväg iofs Men nu bokade jag fredag om 2 veckor! måste ju absolut veta innan SALGEN Om det blir nån!! Gubben bara fnyser....  Han hoppades på att det inte skulle finnas datum lediga innan salgen, haha. Billigare så
    No no no, blir ju dyrare - då måste du ju köpa BÅDE tjejkläder, killkläder OCH unisexkläder ju {#lang_emotions_dreamer} 
    Envis liten rackare du har i magen som inte vill vara stilla på ul!
    Skönt att du blev sjukskriven så du kan ta det lite lugnt. Massa krya på sig kramar till Milo!! *stackar liten*

Hej tjejer
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 15:21:57 följande:
    Japp! Inatt! Med snitt, han hade vänt på sig igen. Otroligt att dom fick i stort sett samma dag fast det var nästan 5 veckor för tidigt
    FL Lisa skrev 2009-10-16 15:21:56 följande:
    ja en liten kille...läste det några sidor tillbak i trådenläskigt va? Hon och ängel hade väl BF samma dag och så får dom med bara en dags mellanrum...flera veckor före BF
    Spooky!!
  • Fantastiska Skatt

Butte -- lilla huset på prärien?? Lilla huset på prärien {#lang_emotions_dreamer} - det är nästan inte ens ursäkt för en gravid kvinna

Gokväll töser, inga fler bebisar under kvällen?? {#lang_emotions_dreamer}

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-16 23:25:23 följande:
    meeeen tjollla o dunis verkar ju hålla med  mig

Jahapp går alla o knoppar nu? Kanske man borde göra så man orkar till jobb imorgon, men huua så trist!

Hmm inte hänt ngt m Liljan väl? inte sett till på ngn dag nu tror jag.
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-10-16 23:37:19 följande:
    Ja knoppar nog inte riktigt än. Men borde...Har varit vaken med Anjelin stora delar av förra natten och jobbat hela dagen.Fått kakel i köket idag. *glad*
    Är hon dålig lillan?? Eller sover dåligt i största allmänhet bara?
    Wiiee kul!! Härligt med nytt fräscht - ska bli kul att se när allt är klart {#lang_emotions_sunny}
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-10-16 23:42:38 följande:
    En av mina favvokombos med NS är denna. Det är den röda tröjan med en stjärna på sidan och grå army. Sååå snyggt!Ungarna leker McDonalds. Anjelin beställer och får nuggets på bilden.
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-10-16 23:48:59 följande:
    Hon fick influensavaccinet igår och jag antar att det är därför hon sovit oroligt. Hon har även haft lite feber. Lugn har hon varit idag och det tillhör ju inte vanligheterna. Ska ta bilder imorgon när de fogat i köket. Ja den är tokfin!!Denna fina som din lilla S skulle vara såå fin i!
    jaha, hoppas hon är sig själv snart igen då!!
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-10-16 23:53:43 följande:
    JA det hoppas jag med. Fast detta är ju en klänning.Eller har den funnits innan i rosa kanske? Vet bara jackan i rosa och rött...
    finns en vanlig hood också, fast mer rosa än klänningen och jackan.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-16 23:53:00 följande:
    8 minuter kvar o jag sitter klistrad vid datorn Dock suuuuperseeegt internet *suck*
    vaaad??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15