• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-19 18:44:01 följande:
    Jaaaaa, min lilla söt fisa Ha ha, Liam är ju grotesk ju
    Supersöt liten Meja du har fått. Stort grattis.
    Skönt att allt gick så bra och att ni slapp ligga kvar så länge.
  • jompa

Stort grattis oxå till en superfin Adrian.

• jompa
    svischan skrev 2009-10-25 20:39:41 följande:
    Här släpps ingen glitterklänning in iaf, det passar verkligen inte M!
    Måste få lägga mig i lite
    Vill verkligen inte heller ha sånt på mina klänningar, men var fasiken hittar man såna utan glitter, tyll och volanger.
    Var inne på HM, Lindex och Kappahl i dag men nada enkla rena kjolar eller klänningar.
    Blev nästan förbannad.
  • jompa
    svischan skrev 2009-10-25 20:47:56 följande:
    Där finns det inga klänningar som inte innehåller något av det otillåtna. Därför köpte vi bara strumpbyxor idag=) Kik Kiks gamla velourklänning, den röda, ska M ha på jul. Deras gamla klänningar funkar jämt tycker jag, även de med volanger, för de är så små och klänningen är cool ändå. Min dotter har tre stycken knappklänningar från Molo, de används jämt här hemma, synd att det inte kom sådan modell nu i höst också...
    Då är det men andra ord kört just nu då för det finns väl knappast att få tag på några Kik Kid längre
    Få hålla koll på T kanske, då. Molo är jag lite trött på, vill inte ha så mycket mönster.
  • jompa

Tack för tipsen tjejer. Ska kolla runt lite på How To Kiss A Frog, Mexx, Esprit och Weat.
    Hoppas jag kan hitta lite fint till min lilla tjej.

• jompa

Hej hej alla.
    Kikar in då jag vabbar lite idag. Mannen tog förmiddagen och jag eftermiddagen.

Är sjukt shoppingsugen, men har kommit in i en för er kanske tråkigt period med enkla kläder utan mönster
    Svårt att hitta ju.

• jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 12:18:17 följande:

Halloj Småfolk kommer ju med enfärgade nu och bredrandiga fina åxå...
    Ohhhh gör de, finns de att kika på någonstans?
    Enfärgat och ränder gillar Jompa
  • jompa

Hej tjejer.
    Måste fråga om nån kanske vet.
    Hur vet man om ens barn har svinisen? Hur skiljer man på det och vanlig förkylning?

• jompa
    lillronya skrev 2009-10-28 17:25:06 följande:
    Säkrast genom blodprov tror jag. Men om man ringer till vårdcentralen så kan de väl säga vad de tror om man beskriver symtomen.
    Blodprov är ju uteslutet då de inte vill ha in en. Men funderar på det där, för de säger ju att barn klarar den bättre och bara får feber i några dagar och sen är det bra, jättesvårt tycker jag.
  • jompa
    lillronya skrev 2009-10-28 17:30:31 följande:
    JA det är supersvårt.En på mitt jobb var sjuk. Ringde då till vc och beskrev sina symtom och de konstaterade då per telefon att hon förmodligen hade svininfluensan.
    Men den vanliga influensan kommer ju nu oxå hur ska man kunna veta vilken man har.
    Ja ja, jag tor nog att P bara har en vanlig bondförkylning med lite feber och snuva. Ingen hosta eller så.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15