Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-02 19:02:50 följande:
    oj är du i vecka 40 nu. guud vad tiden går.. hoppas att det går igång snart och med värkar så risken för navelsträngsprolaps inte är på tapeten
    Jo, jag fattar inegnting. Har ju varit redo/förberedd en månad nu . Men nu är det iaf bara max 3 v kvar...
    LJ2 skrev 2009-12-02 19:12:49 följande:
    måste ju hålla sig lite ot, o lite levande oj.. jobbigt läge.. får hoppas att bebis INTE vill att vattnet ska gå.. !! kan lixom se hur du rätt som det är blir dungsur, o bara lägger dig ner mitt inne på icas golv o lixom.. "läkaren sa att jag skulle lägga mig ner" o totalvägra flytta på sig.. gärna en fre med när folk handlar inför helg..
    *asgarv*

Massor av kalendrar... www.familjeliv.se/Forum-5-88/m49027442.html
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 19:25:47 följande:
    Såklart- småkåta småbarnsmammor finns det gott om och enkla att spåra när man går ut. När jag jobbade som bartender behövde jag inte ens se dem för de hördes lång väg Ja en rolig syn, nästan så att det skulle skrivas om i tidningen Hoppas dock att du slipper På tal om tidningen..min mamma har precis förbjudit mig att sno en gran i skogen just därför att då skulle jag hamna i tidningen om jag åkte fast (och nej, jag ska inte sno en gran utan var ironisk men det fattade inte mammsen)
    Klart att du tänkte SNO en! Eller lurar du dig själv . Annars ser jag framemot det reportaget, hade varit snyggt att läsa till frukost .
    Theina skrev 2009-12-02 19:30:26 följande:
    Jättesöt dotter du har, fotot blev jättebra Min dotters foto blev också helt underbart... Stormis: Jag har missat att du är gravid ens.. grattis snart bebis ju.. jag vill också ha en bebis, haha.. men gubben vill inte
    Tack, tack. Attans att inte jag missat det med . Asajobbigt ju {#lang_emotions_innocent}. Trodde att jag vara bra på att vara gravid, men det var visst för att dottern kom i 36+4. Så här i snara 39+0 är inte inte lika kul längre... Säger som dottern: Bebis, kom ut nu!
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-12-02 20:16:59 följande:
    Jag sitter med 21'or. Både nya och i bra beg. De nedersta .kavat.com/v_2009/classic/popup/sally001_v2009...
    Då var de kanske inte heller intressanta. Lycka till i jakten. Ellos har inga kvar? De rear ju bra annars.
  • Stormis
    Pepper79 skrev 2009-12-02 20:24:00 följande:
    ja det är de jag helst vill ha. köpte ju de i somras i stl 19 men de är ju alldeles för små nu. Du fick väl aldrig de du köpte på t och köpte i ullared istället?hur stora är 21 i innermått? Tror nästan att de kan vara för små. Alines fot är nästan 13 cm nu
    Jo, de dök ju upp underfrankerade i ett trasigt kuvert en månad senare så jag fick lösa ut den för 36 kr till... Den säljaren var inte poppis hos mig kan jag säga. Så just därför sitter jag ju nu med två par {#lang_emotions_demon}. Tror mig minnas att innermåttet är 13,5 mm i dem. Så de är ju lagom nu till henne och du behöver juingen växmån i sandaler den här årstiden, men jag förstår att du hellre vill ha 22. Men jösses vad hennes fötter har växt .
    Damien och Adrian skrev 2009-12-02 20:21:08 följande:
    hej i tråden, shoppar ni nåt? Jag kunde iaf motstå molobyxorna, numera är jag duktig på att avstå - nya kollektionen hjälper ju till. Har idag skrivit på köpekontraktet, här är mitt nya hus om ni är nyfikna:www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?o...det är ganska litet men alla grannar har fått bygga ut så det ska inte vara något problem, skönt! Standarden öär ok också så vi kan renovera i lugn och ro, vi vill göra så mycket. så många planer, så lite tid o pengar. Jag är sån att jag vill göra allt på en gång, har inget tålamod alls. på 3 år har jag och maken (vi träffades då) förlovat oss, gift oss i Karibien, skaffat 2 barn, båda har bytt jobb och flyttat 3 ggr. Inte konstigt vi är trötta/slitna! Nog OT - idag kom härliga nya molosar, jag har plåtat men ska lägga in senare.
    Myspys!!!
  • Stormis
    Pepper79 skrev 2009-12-02 20:39:30 följande:
    jaha så de dök upp till slut. det förklarar ju den dubbla uppsättningen . då hade jag också blivit lite ilsken.
    Jo, fast jag är ändå glad att de till slut dök upp iaf. Nu har jag ju chans att få tillbaka lite pengar på T när jag säljer dem där i vår. Annars hade de varit helt bortkastade...
  • Stormis
    LJ2 skrev 2009-12-02 20:48:57 följande:
    kollar igen..ingen som vet vart man kan hitta butterfly suit i 86, helst 92 ??? Vår i 80  e alldeles för liten, o fick lägga undan den idag
    Tror att T är ditt ända hopp...
  • Stormis

Våldförde mig nyss på bildis
    Sitter och väntar på besök av Smultron, men hon verkar ha fastnat någonstans .

• Stormis

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 14:23:27 följande:
    stormis--- Niiiiice hopping Hoppas du e nöjd med pärlorna? Nu måste vi äta mellis *hungriga*
    Älskar pärlorna! Men de ligger andaktsfullt och inväntar våren och nån cm till .
    Pepper79 skrev 2009-12-03 14:32:23 följande:
    superfin shopping
    Morty skrev 2009-12-03 14:45:09 följande:
    Underbar shopping! Var shoppade du Inkat rånisen?
    Tack
    Inkat-rånisen köpte jag från T. Den har ju inte funnits någonstans knappt att få tag i. Fick ju hem en sån suit nu med och det printet är helt underbart fint. Fattar inte att så få har tagit hem det. Hade GÄRNA haft ett par sådana leggings!
    JsN skrev 2009-12-03 14:47:23 följande:
    *noterar närvarorapport*
  • Stormis

Vårens prästkragar är inte samma som på redbarnet. Däremot sa min butik (fast det har långt ifrån stenkol....) att de är printade på ett tjockare tyg så de kommer inte som de "vanliga" kläderna typ leggings, bodys etc. Utan kjolen som syns på Molos hemsida, skorna och så tror jag att de nämnde en kappa? Den kan ju bli hur fin som helst i sådana fall.

Theina skrev 2009-12-03 19:15:25 följande:
    Idag fick jag föresten mina multi-randiga knickers.. jag tog den minsta storleken 92/98 och dom är GIGANTSIKA.. 4 åringen kan helt klart ha dom.. men dom är iaf underbara
    Åh, vi som precis hade börjat kunna ha 92... Kan ju glömma leggings ett tag framöver då. Får nöja oss med T .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15