Pepper79 skrev 2009-12-02 20:24:00 följande:
ja det är de jag helst vill ha. köpte ju de i somras i stl 19 men de är ju alldeles för små nu. Du fick väl aldrig de du köpte på t och köpte i ullared istället?hur stora är 21 i innermått? Tror nästan att de kan vara för små. Alines fot är nästan 13 cm nu
Jo, de dök ju upp underfrankerade i ett trasigt kuvert en månad senare så jag fick lösa ut den för 36 kr till... Den säljaren var inte poppis hos mig kan jag säga. Så just därför sitter jag ju nu med två par

. Tror mig minnas att innermåttet är 13,5 mm i dem. Så de är ju lagom nu till henne och du behöver juingen växmån i sandaler den här årstiden, men jag förstår att du hellre vill ha 22. Men jösses vad hennes fötter har växt

.
Damien och Adrian skrev 2009-12-02 20:21:08 följande:
hej i tråden, shoppar ni nåt? Jag kunde
iaf motstå molobyxorna, numera är jag duktig på att avstå - nya kollektionen hjälper ju till. Har idag skrivit på köpekontraktet, här är mitt nya hus om ni är nyfikna:
www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?o...det är ganska litet men alla grannar har fått bygga ut så det ska inte vara något problem, skönt! Standarden öär ok också så vi kan renovera i lugn och ro, vi vill göra så mycket. så många planer, så lite tid o pengar. Jag är sån att jag vill göra allt på en gång, har inget tålamod alls. på 3 år har jag och maken (vi träffades då) förlovat oss, gift oss i Karibien, skaffat 2 barn, båda har bytt jobb och flyttat 3 ggr. Inte konstigt vi är trötta/slitna! Nog
OT - idag kom härliga nya molosar, jag har plåtat men ska lägga in senare.
Myspys!!!