Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Godmorgon,

Det är första gången på myyycket länge som jag inte vaknar när min man går upp. Vaknade av att jag fick en redan klädd liten tjej i famnen. Pappans matchning var rosa bubbeltunika med gröna kantband tillsammans med lila strumpbyxor med röda stjärnor. hmmmmm.

• saturnina
    Tejja skrev 2009-10-30 08:38:49 följande:
    Jaja, man får vara glad för det lilla! Hon var ju klädd i allafall!
    Ja, definitivt.

Annars brukar jag klä barnen och mannen klär sig själv. Tur att han klarar det i alla fall. Med nöd & näppe. {#lang_emotions_cool}
  • saturnina
    Emmsan skrev 2009-10-30 08:50:13 följande:
    hmm ja läget är väl som såhär.. jag vill skiljas men min man vill det inte.. har ett rent heeeelvete just nu o vet faktiskt inte riktigt hur jag ska lösa det :( har en mamma som tycker jag e dum i huvudet o ska kämpa för barnens skull så just nu känns det som om det är jag mot hela min omgivning
    Oj, kära nån, vilken jobbig situation!!
  • saturnina

Fick precis reda på att en kompis syster har fått två hjärntumörer. Hon har en ettåring och en fyraåring. Kommer opereras inom 2 veckor. 36 år är hon.

Guuud vad glad man ska vara så länge man själv och barnen är friska.

• saturnina

Jag kikar bara in för att säga: åååhhhhh vad jag är avundsjuk på alla Molosalgshoppare - jag älskade verkligen den kollektionen.

Jag är så avundsjuk att jag är grön.

• saturnina
    nikki2006 skrev 2009-11-26 21:05:03 följande:
    japp, annacill, luckylittleme, busoch rackartyg, babyshop har fått in
    Oj vad kul. Tack! På LLM kunde jag inte hitta något, men ska in & kika hos de andra.
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-11-26 21:12:11 följande:
    annacill hade tagit in rätt mycket tröjor
    Det droppar här på golvet. Jag tror jag dräglar.

Vilka fina mönster - jag måste ha allihop.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15