Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 22:02:38 följande:
    Du har sett böckerna på Ginza.se hoppas jag? Jag fick hem alla de har igår, varav Max fick en bok som han nu sover med för andra natten Jag ska beställa en trehjuling med Dora från USA tänkte jag-om maken kunde sluta va så knäckt någon gång
    länk??? vill med köpa dora till Stella
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 22:10:37 följande:
    Det finns ju huuuur mkt grejer som helst over there ju! Så himla tråkigt att inte Sverige fattar att det finns vi som gillar plast här också Här finns de(sökte bara på Dora)www.ginza.se/search/DisplaySearch.aspx?search...*&showResult=true&ATERM4=SORTREL&AHTLCEXPONLY=2&th umbNail=trueTJUVSTART ger frakfrittCanalginza ger 10% på ordern
    nej jag menade trehjulingen.....eller leksaker med Dora
    Buttelina skrev 2009-12-09 22:22:12 följande:
    hej tjejer har legat med migrän hela kvällen  känner mig lagom mörbultad i hjärnan
    Hej! Ååå fy vad jobbigt med migrän.....hoppas det gått över nu och att huvudet blir som vanligt igen
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 17:09:58 följande:
    *puh*Nu har jag varit ute och åkt pulka, piskat stora vardagsrumsmattan, postat T paket, handlat, köpt julklappar, varit på flöjt lektion och nu står potatisen på spisen äntligen Längesen jag promenerade så här mycket på en dag
    oj vilken effektiv dag då

har du möjligtvis postat en rosa stickad rånis {#lang_emotions_dreamer}
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 19:10:43 följande:
    Japps! Effektivt värre!Å e de du som köpt den fina Den lägger jag på lådan i morgon, läste ditt mail när jag kom hem å sen bara oooorkade jag inte ett prommis till åt centrum hållet Något lugnare dag än mig
    Tackelitack!!! Ser fram emot den fina rånisen. 
  • melizza

Goddag!!

Vad händer här.....har suttit och läst ikapp flera dagar men det tog inte så långt tid....vad har hänt. Har alla fullt upp med julbestyr??

{#lang_emotions_flower}GRATTIS Stormis till lilla Svante {#lang_emotions_baby}{#lang_emotions_flower}

• melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-16 08:14:09 följande:
    Hej tjejer!Vet inte om jag hinner kika in nåt mer före Jul så jag lämnar ett..GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!KRAM FRÅN BUBBLIS OCH MIG Ta hand om er och hoppa lungt

GOD JUL och lycka till med flytten!!!{#lang_emotions_tomte}

• melizza
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-16 10:57:53 följande:
    Fick Molo jeansen idag och jeesus va stora de ser ut och jag som tänkte ta ett par i större storlek - de hade han kunnat ha lagom till högstadiet tror jag Nåja, de är ju inte provade så är förhoppningsvis bara en synvilla
    ååå vad trist 
  • melizza
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-16 11:11:40 följande:
    Ja det är ju sådär, fast hellre det än åt det lilla hållet - nu växer han ju iaf i dom om de är tokstora. Han växer så det knakar nu Verkligen storleksbytartajm, säkert 25 par braller som är urvuxna bara *poff*
    oj men har du ingen växalåda att ta ifrån då??

vi har inte plats med växalåda då vi redan har massa i vanliga lådan......tror Stella har ca 50 tröjor och ca 40 leggings och lika många byxor med {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15