Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Damien och Adrian skrev 2009-11-20 15:18:35 följande:
    aloha!
    Hawaii är den som även killar kan ha (såldes som en killbody - mönster i grått med rött osv)
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:24:25 följande:
    Tack Då vet jag vad jag ska skriva*sliter med prolistern* Håller med! Underbart väder även om det blåser ganska duktigt här på västkusten Jag njuter av att båda barnen sover och att det är tyyyyst Max har vaccinerats idag så vi avvaktar och ser hur han reagerar,om han nu gör det..
    även jag längtar efter jul - har ställt en stjärna hos Damien som han älskar. köpte en mc och en brandbil som julgranskulor men hängde dem i han sfönster. ska be maken hämta julgrejerna från källaren så att jag kan starta - är otålig på att pynta mer. Vi är dessutom bortrestanästa helg o jag brukar ha allt klart första advent - det är så mkt bak och annat som blir sen. så kan man njuta länge med.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:26:49 följande:
    Just det- det printet har vi i t-shirt men jag kan inte bestämma mig för om jag gillar eller ogillar det
    t-shirt med grön stjärnärm är kanonfin, det hade Damien. jag gillar printet, särskilt om man får mkt rött på det!
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 15:28:13 följande:
    vad heter detta printet då? Rainforest?
    hmm, kommer inte ihåg, ska fundera lite....

här är hawaii med grönt, så fin! {#lang_emotions_heart} 

Ursäkta bildspam här, är ju sjukling.
    jag har en trasig dator, sitter med jobbdator o kan inte fixa in nytagna bilder - har ju redbarnet helikopterkläder o anant fint att visa i bildis ju!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-11-20 15:30:18 följande:
    Var på sjukhuset igårkväll och passade på att fråga de där.De sa att man skulle vara uppmärksam på andningen. Om de verkar väldigt påverkade ska man ta sej till läkare. Ringa först, såklart.
    ja, jag såg det på nätet - stanna hemma om allt är lugnt men ha koll på lungor. D har en mild form än så länge men de konstiga kräkningarna o annat fick upp våra ögon, vi trodde det var maginfluensa först.
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:29:17 följande:
    Jaaa-börja Jula säger jag I helgen ska vi sätta upp fler ljusslangar på altanen-Stoffe säger att man får epilepsiattack som fullt frisk snart, så mycket som det blinkar därute
    härligt!!!
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 15:33:43 följande:
    Denna suit är till lillebror till sambons fasa Men jag tycker den är ganska unisex, mycket grönt ju O killar kan väl ha blommor o papegojor de också...
    klart de kan! Jag har checkbird till Adrian! om ni minns den? Ganska fin IRL tycker jag...
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-11-20 15:34:36 följande:
    Hej!Emilio mår inte bättre, precis. Han sover nu med hög feber. Ville inte ha alvedon så jag får ge honom det när han vaknar.Hostan är bättre just nu, men det ändrar sej nog framåt kvällen.Tack för att du frågar Allt bra hos er?
    åh stackars liten! Har han svinis el är det något annat?
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 15:35:46 följande:
    Vet inte om jag ska berätta för sambon att slemproppen gått...han lär bli alldeles uppstressad o oroad o så är hela helgen förstörd...hans familj kommer ju imorgon. Är jag taskig om jag inte säger något till honom??
    nämen, hallå??? oj!! Men om det är en bit av den så händer inget väl? Men du borde nog säga något.... *helt missat*
    lillronya skrev 2009-11-20 15:36:06 följande:
    Ja den är nog lite märklig.Alicia har förmodligen den här nu, fast hon är nästan frisk. Hoppas att Emilio slipper bara.
    ja D har haft den i 6-7 dagar nu i så fall, jag började få lite symptom för 1-2 dagar sedan. det som oroat mig är att Adrian känts varm i 4 dagar och dessutom kräkts kaskader - de kan ju göra det ändå men med D som kräks så.... hoppas nu nästan att det är den i så fall för då klarar de ju sig får man väl anta.... men orolig är jag. Vi ska nog vaccibnera oss så fort vi kan ändå - om man kan?

håller tummarna för Emilio!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:40:15 följande:
    Ja-men tänk vad fin den skulle vara på en färgad bakgrund Varför gjorde de den vit för
    ja lite trist faktiskt.
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 15:40:08 följande:
    Känns så konstigt...brukar alltid vara jag som beklagar mig över sjukt barn hela tiden...nu verkar alla ungar vara sjuka utom mitt Hoppas era små kryar på sig snabbt o att det inte är svinis!Maia har idag bajsat TRE gånger!!! O inte minsta lilla tecken på astma, krupp eller allergibesvär. Pigg som en lärka o klättrar på väggarna efter en heldag hemma med tråkiga mamma...*pust*
    härligt! Go Maia!
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 15:37:23 följande:
    köpte den ju t.o.m efter jag fick veta att det var en lillebror
    Jag ahr en del riktigt grabbigt du kan få tips om sen när jag laddat. stlk 50 är ju över nu..... {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15